سرپرست استان همدان شرکت بیمه نوین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته حوزه تحت مدیریت خود، به کسب رضایتمندی مشتریان و اجرای استراتژی تمرکز بر خرده فروشی تأکید کرد.
وی با تأکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان، اظهارداشت: هدف و رسالت تکلیف شده از سوی مدیرعامل شرکت بیمه نوین به شعب این شرکت هم رضایتمندی مشتریان و هم تسریع در پرداخت خسارت و ایفای تعهدات بوده و در همین راستا تلاش میکنیم.
قربانی، رشد فروش شعبه متبوع خود برای سال گذشته را ۴۱ درصد اعلام کرد و افزود: شعبه بیمه نوین در استان همدان در انواع شاخصها و رشتههای بیمهای با رشد سه رقمی روبهرو بود به عنوان مثال در رشته بیمه آتشسوزی رشدی ۱۰۹ درصدی و در رشته پیراپزشکان رشد ۱۹۶ درصدی را در سال گذشته داشتیم.
سرپرست استان همدان بیمه نوین، همچنین اظهارداشت: در سال گذشته قرارداد بسیار خوبی در رشته بیمه عمر و زندگی با یک مجموعه بزرگ و خوشنام صنعتی منعقد شد که موفقیت خوبی برای شعبه همدان در سال گذشته به همراه داشت و به همین دلیل رشد چشمگیری در رشته بیمه عمر در سال گذشته داشتیم.
وی همچنین گفت: در پایان سال ۱۴۰۰ و شروع سال ۱۴۰۱، با توجه به اینکه خسارتهای رشته بیمه درمان در کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد سیاستگذاری را بر فروش بیمهنامههای خرد و توانمند سازی و آموزش نمایندگان در حوزه بازاریابی قرار دادیم و در حال حاضر ۵۸ نماینده فعال جنرال و ۱۱ نماینده فعال بیمه عمر در سطح استان همدان فعالیت می کنند.
قربانی، همچنین به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استان همدان اذعان داشت که همانند سایر استانها، بیمهنامه شخص ثالث، بیشترین فروش را در این استان دارد و افزود: براساس آمار و عملکردی که شرکتهای بیمهای در سطح استان همدان در سال گذشته داشتند به ترتیب بیشترین سهم مربوط به رشته بیمه شخص ثالث با ۴۷٫۸۶ درصد، تکمیل درمان با ۲۱٫۲۸ درصد و در سایر رشتهها ۳۰٫۸۶ درصد بوده است.