امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی: نظارت‌های مدیریتی با رویکرد بهینه‌سازی عملکردها افزایش یابد

جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان یزد در محل ستاد سازمان امور مالیاتی کشور با هدف هم‌اندیشی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد این اداره کل برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از اینتا، دکتر داود منظور، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان یزد که با حضور معاونان و مدیران کل ستادی و مدیرکل امور مالیاتی یزد، معاونان و رؤسای امور آن اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی استان یزد مطابق بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد، جزء ادارات موفق استانی محسوب شده و از رتبه خوبی برخوردار است.

دکتر منظور هدف از برگزاری این نشست‌ها را آگاهی صحیح و مؤثر از فعالیت‌های جاری و برنامه‌های آتی ادارات امور مالیاتی استان‌ها و استماع مشکلات و موانع پیش روی ایشان عنوان کرد و افزود: برگزاری جلسات هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد، علاوه بر تبیین روند اقدامات در دست اجرا و آتی این  ادارات، ما را در پاسخگویی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به نیازهای استان‌ها یاری می‌رساند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این جلسه ضمن اشاره به نقش فرایندهای نظارتی و خود-ارزیابی ادارات کل امور مالیاتی کشور در ارتقای سطح عملکرد استانی تاکید کرد: ضروری است مدیران کل با تقویت نظارت های مدیریتی و رصد دائمی فرایندها، برنامه ها و عملکرد زیرمجموعه خود ضمن کشف و رفع موانع و نقاط ضعف در تحقق اهداف و ماموریت های محوله، موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی و بهره وری سازمانی در  ادارات کل شوند.

در ادامه این نشست، خورشیدی، مدیرکل امور مالیاتی استان یزد به همراه جمعی از معاونان، مدیران و رؤسای امور ضمن ارائه گزارش آماری درخصوص عملکرد اداره کل امور مالیاتی یزد و ارائه برنامه‌ها و تشریح ابعاد و حوزه‌های مختلف امور حقوقی، دادرسی، حراست و دیگر بخش‌های این اداره کل، به بیان نقطه نظرات، چالش‌ها و موانع پیش‌رو از جمله موضوعات کمبود نیروی انسانی، مشکلات سامانه سنیم و برخی مشکلات فنی وصول پرداختند.

گفتنی است جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل امور مالیاتی استان‏ها به صورت مستمر با هدف آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد آنها و ارائه برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی جهت بهبود امور و تحقق شایسته اهداف تبیین شده در نظام مالیاتی برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KRQ0mT