امروز شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید نمایندگان بانک مسکن از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن به همراه مدیرشعب البرز، با هدف رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در حال ساخت شهر جدید هشتگرد و گفتگوی نزدیک با سازندگان، از این پروژه‌ها بازدید کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ سعید رضا کوهی رییس اداره کل اعتبارت به همراه علی اصغر نادری مدیر شعب استان البرز و علیرضا بهلولی رییس امور اعتباری مدیریت شعب استان از محل پروژ های در حال ساخت مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به همراهی مجریان این پروژه‌ها بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید، نمایندگان بانک مسکن از نزدیک در جریان آخرین وضعیت روند و پیشرفت فیزیکی و همچنین مشکلات پیمانکاران قرار گرفتند.

سعیدرضا کوهی در این بازدید میدانی، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیمانکاران و همچنین روند ساخت و ساز و پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

رییس اداره کل اعتبارات پس از مذاکره و گفتگو با پیمانکاران افزود: راهکارها و تصمیمات لازم برای رفع موانع پروژه های مسکونی در حال تکمیل به منظور تسهیل در فرآیند انجام کار و پیشرفت سریع فیزیکی پروژه ها و تحویل به موقع واحد های مسکونی به متقاضیان اتخاذ شده است.

وی در حاشیه این بازدید گفت: برخی از واحد های مسکونی مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با کمترین درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است و دستگاه های ذیربط می توانند برای جلوگیری از هزینه ها برای اتمام و تکمیل واحدهای مسکونی با بانک مسکن همکاری داشته باشند.

کوهی در ادامه افزود: پیمانکاران با سرعت بخشی پروژه‌های در حال احداث به منظور کاهش هزینه ها و تکمیل و بهره برداری از آنان تاکید کرد و گفت: اهمیت افزایش پیشرفت فیزیکی واحد های مسکونی در حال حاظر برای بانک بسیار مهم است و بانک مسکن برای فروش اقساطی واحد های مذکور آمادگی کامل دارد.

مدیرشعب البرز در گفتگو با پیمانکاران پروژه ها، مستقیماً در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و پس از شنیدن مشکلات و موانع موجود تامین مالی بر لزوم رفع موانع و تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات جهت تکمیل این واحد ها تاکید کرد.

ایشان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تعامل بیشتر دستگاه های اجرای ذیربط با بانک مسکن را به منظور تسریع در احداث و واگذاری واحد ها به متقاضیان مهم و ضروری دانست.

مدیر شعب بانک مسکن استان ضمن اشاره به برخی از مشکلات، رسالت ذاتی بانک مسکن را تامین منافع اقشار کم درآمد جامعه دانست و تاکید نمود باید در خصوص رفع مشکلات طرح مسکن مهر همه دستگاه ها همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

نادری پیگیری مشکلات و موانع از سوی دستگاه ها ذیربط در مورد پروژ های مسکونی راکد مسکن مهر و غیر فعال ضروری دانست و همکاری مدوام و پیگیری مجدانه دستگاه های ذیربط در این زمینه را خواستار شد .

رییس دایره اعتبارات مدیریت البرز نیز رصد هفتگی پیمانکاران را با برگزاری جلسات هفتگی فی مابین با دستگاه های متولی از مهمترین اقدامات بانک مسکن برشمرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/J0rYvL