امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اهدای دستگاه الکتروفیزیولوژی از سوی بانک رفاه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از حوزه سلامت استان هرمزگان، یک دستگاه الکتروفیزیولوژی بیماران قلبی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اهداء کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، محمدصادق اتحادی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان هرمزگان در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، طی سخنانی گفت: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر حمایت‌های بسیار گسترده‌ای از حوزه سلامت کشور داشته است و بر این اساس در حال حاضر همکاری‌های متقابل فراوانی بین این بانک و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت استان افزود: حمایت‌های بانک رفاه باعث کاهش مشکلات درمانی استان و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی شده است.

دکتر فرشیدی گفت: دستگاه الکتروفیزیولوژی بیماران قلبی خریداری شده توسط بانک رفاه کارگران برای بیمارستان شهید محمدی بندر عباس یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در نوع خود در جهان است که همزمان برای تشخیص و درمان بیماران دارای بی‌نظمی‌های قلبی به کار می‌رود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HZF88l