امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

پروازهای تهران به ماهشهر، کرمانشاه و آبادان لغو شد

 تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب و غرب کشور موجب ابطال چندین پرواز از صبح امروز از مبدأ فرودگاه مهرآباد به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه مقصد شد.

به گزارش فراسو، از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۷ دی) پرواز شماره ۵۶۹۵ هواپیمایی آتا در مسیر تهران- آبادان با زمان برنامه‌ای ۵:۲۰ ابطال شد.

این پرواز بعد از ۲ ساعت تأخیر ساعت ۸ صبح امروز از فرودگاه مهرآباد تیک‌آف داشت و تا نزدیکی شیراز پرواز را ادامه داد و در نهایت به علت نبود دید کافی برای فرود ایمن در فرودگاه آبادان، به تهران بازگشت.

شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز پرواز شماره ۲۸۳ به مقصد کرمانشاه را که قرار بود در زمان برنامه ۶:۳۵ امروز از فرودگاه مهرآباد انجام شود به دلیل بدی آب و هوا باطل کرد.

هم چنین پرواز شماره ۱۲۳۰ قشم‌ایر در مسیر تهران – ماهشهر با زمان برنامه ۷:۱۵ ابطال شد.

سازمان هواشناسی برای امروز هشدار اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر و هم چنین اختلال در ناوگان حمل و نقل، رخداد بهمن، خسارت به صنعت کشاورزی و اختلال در انتقالِ منابع انرژی به‌ویژه برق و گاز را برای چندین استان صادر کرد.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف، رخداد مه، کولاک برف و کاهش دید امروز در کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شمال و بارش شدید باران در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب فارس، شمال هرمزگان، کرمان، جنوب خوزستان پیس بینی شده است.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره‌های ۱۹۹ و شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HRwYmR