امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از شهرک های صنعتی کشور

«سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با دکتر «علی رسولیان» معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: این بانک با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل خود در اعطای وام های قرض الحسنه، از شهرک های صنعتی کشور حمایت می کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه که معاون مالی شرکت و معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی نیز حضور داشتند، شمسی نژاد با معرفی و تشریح خدمات الکترونیک و بانکداری دیجیتال در بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیشخوان مجازی بانک را فرصتی در جهت خدمت رسانی بانک و بهره مندی همه اقشار از خدمات قرض الحسنه دانست.
وی با اشاره به نقش قرض الحسنه در توسعه و تقویت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، بیان داشت: پرداخت وام های قرض الحسنه علاوه بر افزایش قدرت سرمایه در گردش صنایع کوچک، می تواند به رفع مایحتاج ضروری پرسنل و ارتقا معیشت آنان نیز کمک کند.
در ادامه علی رسولیان نیز ضمن اعلام نیاز صنایع به تزریق منابع ارزان قیمت قرض الحسنه و تاثیر ارزشمند این وام ها بر توان مالی شرکت های کوچک و متوسط، بهره مندی شرکت های فعال از سقف ۵ میلیارد ریالی وام های اشخاص حقوقی را خواستار شد.
در این نشست که «علی مجیدی» رییس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک و «وحید مراد نژاد» مدیر شعب استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند، ضمن تشریح طرح های حمایتی، اندوخته خانواده و آتیه مهر، در خصوص انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل مجموعه وزارت صمت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مذاکره شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DvTVJ1