امروز شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزیر اقتصاد: اراده دولت توزیع عادلانه منابع در همه استان‌های کشور است

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اراده دولت بر توزیع عادلانه منابع و توسعه عادلانه همه استان‌ها است.

به گزارش فراسو، سید عباس حسینی روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان اردبیل که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، تولید کنندگان، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: در جلسه امروز دغدغه‌ها و مشکلاتی که شرکت های تولیدی برای حفظ و توسعه اشتغال با آن مواجه هستند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با همفکری و همکاری کمک می‌کنیم با تامین منابع، بخشی از این نیازها را پاسخ دهیم، اضافه کرد: باید در وهله اول سطح اشتغال را حفظ کرده و از آن صیانت کنیم و در ادامه هم طرح‌های توسعه ای را با روش‌های مختلف تامین منابع کنیم.

وی تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، دغدغه مالیاتی و گمرکی، نیازهای مالی را از عمده‌ترین مباحث مطرح شده از سوی تولیدکنندگان استان در این نشست ذکر کرد.

حسینی اقدامات شبکه بانکی استان را یکی دیگر از محورهای مطرح شده در نشست امروز عنوان کرد و گفت: شبکه بانکی نسبت به آنچه در توان دارد در استان خوب کار کرده است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است. در جلسه امروز خواهش کردیم همین مساعدت را با استاندار و شرکت‌های تولیدی داشته باشند تا بتوانیم پایان سال شاهد اتفاقات بهتر و استفاده از ظرفیت‌های بیشتر باشیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تلاش می کنیم از ظرفیت‌های قانونی برای تامین مالی بخشی از پروژه‌های استان، استفاده کنیم، از تلاش‌های استاندار و نمایندگان که با دلسوزی تمام از اتفاقات خوب در استان صیانت می کنند، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: اراده دولت بر توزیع عادلانه منابع و توسعه عادلانه تمام استان‌ها هست و امیدواریم تا شاهد اتفاقات خوب در کشور باشیم./ایرنا

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8C8QQN