امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید اعضای هیات مدیره بانک مسکن از شیرخوارگاه آمنه

اعضای هیات مدیره بانک مسکن همزمان با سالروز تاسیس این بانک با حضور در شیرخوارگاه آمنه، مرکز نگهداری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست طی جلسه‌ای در راستای حمایت بانک  مسکن از اقدامات این مجتمع بهزیستی با مسئولان آن دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا ، همزمان با هشتادو چهارمین سالروز تاسیس بانک مسکن، جلسه هم افزایی اعضای هیات مدیره بانک با مسوولان شیرخوارگاه آمنه برای ارتقای همکاری و حمایت بانک مسکن از اقدامات این مجتمع خدمات بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن و معاون امور اعتباری و صابر عسکرپور عضو هیات مدیره بانک و معاون امور مالی حضور داشتند، فاضلیان با بیان اینکه عنایت خداوند است که به انسان توفیق کمک به همنوع را می‌دهد، گفت: بانک مسکن بازهم حمایت خود را از فعالیت‌های این مرکز اعلام می‌کند و از باب لطف خداوند است که بتوانیم در مجموعه بانک مسکن با این مجموعه همکاری و همیاری لازم را داشته باشیم و تعاملات هر چه بیشتر سبب می‌شود که ظرفیت و فرصت بیشتر خدمت رسانی در این حوزه ایجاد شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: بانک مسکن نگاه ویژه‌ای به مسوولیت اجتماعی خود دارد و برای عمل به این وظیفه انسانی و الهی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

عسکرپور نیز با اشاره به اقدامات بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی گفت: بانک مسکن مسوولیت اجتماعی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و آمادگی دارد از امکانات خود برای کمک رسانی به این مرکز اقدام کند.

سرپرست مجتمع بهزیستی شیرخوارگاه آمنه نیز در این جلسه با اعلام خبر راه اندازی سایت اختصاصی اخبار و اقدامات این مجتمع گفت: در حال راه اندازی یک سایت برای این مجتمع هستیم تا بتوانیم اقدامات خود را به طور شفاف‌تر اطلاع رسانی کنیم و مردم بیشتر با فعالیت‌های این مجتمع آشنا شوند.

در حاشیه این جلسه نیز اعضای هیات مدیره بانک مسکن از این مرکز نگهداری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/40JHzi