امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور۲۰۲۳

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: فعالان صنعت گردشگری از دفاتر خدمات مسافرتی استان‌های تهران، خراسان شمالی، کردستان، فارس و اصفهان در پاویون ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۳ حضور داشتند و به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی ایران پرداختند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، علی اصغر شالبافیان در حاشیه برپایی غرفه ایران در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR که ۲۸ دی تا ۲ بهمن ۱۴۰۱ در مادرید اسپانیا برگزار شد، با بیان اینکه پاویون کشورمان در این رویداد بین المللی با استقبال ویژه‌ای از سوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت گردشگری مواجه شد، گفت: طراحی پاویون کشورمان در این دوره از نمایشگاه بسیار منحصر به فرد بود.

وی افزود: در طراحی غرفه ایران از نمادهای فرهنگی و معماری زیبای سراسر کشور استفاده شده بود که این موضوع خود بر جذب بیشتر علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن کهن و غنی کشورمان و بازدید از دستاوردهای نمایندگان ایران در این نمایشگاه، کمک کرد.

شالبافیان به حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان با دستان پر در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به رغم شرایط و جو نامطلوبی که علیه ایران وجود داشت، دفاتر خدمات مسافرتی از استان‌های تهران، خراسان شمالی، کردستان، فارس و اصفهان در غرفه کشورمان حضور داشتند و به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، بومگردی و … ایران پرداختند.

معاون گردشگری کشور ابراز امیدواری کرد، حضور در این نمایشگاه برای دفاتر خدمات مسافرتی که سفیران فرهنگی کشورمان هستند، آثار اقتصادی مطلوبی به همراه داشته باشد و به افزایش آمار جذب گردشگر و مسافران خارجی منجر شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1WysiZ