امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

تأکید بر بهبود عملکرد مرکز تماس امور مشتریان پست با بهره گیری از هوش مصنوعی

معاون وزیر ارتباطات در بازدید از مرکز تماس امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: در آینده نزدیک با بهره گیری از هوش مصنوعی و تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان، عملکرد این مرکز را بهبود خواهیم داد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی صبح روز شنبه ۲۱ مهر، از مرکز تماس امور مشتریان بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
احمدی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد این مرکز گفت: «مراکز تماس یکی از حوزه های حساس عملیاتی در هر سازمان است که تجربه مشتری در تعامل با کارکنان آن، نقش مهمی در شکل‌گیری نگاه مثبت به کسب و کار و برند مجموعه را در ذهن او شکل می دهد.»
وی به بهره گیری از هوش مصنوعی و سایر اشکال آن در ارتقای عملکرد این مرکز اشاره کرد و افزود: «از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیش‌بینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت ایشان را رقم زد.»
معاون وزیر ارتباطات در ادامه از راه انداری مراکز تماس در استان های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: «با توجه به وسعت کشور و فراوانی لهجه ها و گویش ها در استان های مختلف در نظر داریم مراکز تماس را در استان های کشور راه اندازی نماییم.»
گفتنی است در این بازدید وحیدرضا تقی پور؛ مدیرکل دفتر مدیرعامل و اموراستان ها، مهدی مقصودی؛ مدیرکل دفتر ارتباطات و اموربین الملل و کاوه دولتی؛ مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری، مدیرعامل را همراهی می کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wyJWl9