امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

انعقاد ۲ تفاهم‌نامه شهرداری استهبان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

در دیدار شهردار استهبان (استان فارس) با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲ تفاهم‌نامه «اعتبار در حساب جاری» و «مهریار» به امضا رسید.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در دیدار میان«عبدالرحمان جوکار» شهردار استهبان با «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، بر ارتقاء همکاری میان دو نهاد تأکید شد. همچنین، درخصوص موارد مختلفی از جمله ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به پرسنل فضای سبز شهرداری، استفاده از طرح‌ها و خدمات بانک و انتقال حساب شهرداری به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

«جوکار» هوشمندسازی پرداخت‌های شهرداری را از دیگر همکاری‌های دوجانبه بانک و شهرداری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری بانک در راستای سازماندهی، تسهیل در روند دریافت عوارض، انتقال سایر سرفصل‌ها و الکترونیکی ‌شدن فرآیندها گام‌های مثبتی برداریم.

وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه خدمات الکترونیک جزو بانک‌های برتر است، افزود: امید است با افزایش این همکاری‌ها، خدمات بانکی قابل قبولی به پرسنل ارائه شود.

در این دیدار «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، ابتدا گزارشی جامع از عملکرد بانک در سطح کشور و استان بیان کرد و به جایگاه برجسته بانک در حوزه‌های مختلف شبکه بانکی از جمله تعداد وام‌های پرداختی، مبلغ وام قرض‌الحسنه پرداختی، نسبت مطالبات به مصارف و خدمات غیرحضوری بانک پرداخت.

شمس‌الدینی بر نقش سازنده و مؤثر بانک قرض‌الحسنه در ارتقاء سطح زندگی مردم شهرستان تأکید کرد و افزود: تعامل مناسب میان دو نهاد موجب رضایتمندی پرسنل و شهروندان از خدمات بانک خواهد شد.

وی همکاری در طرح‌های حمایتی و اعتبار در حساب با تعاونی‌های مصرف و مسکن و پرداخت تسهیلات در راستای تقویت توان مالی، با هدف خانه‌دار شدن شهروندان استهبان را از دغدغه های بانک در این حوزه مطرح کرد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، دو تفاهمنامه «اعتبار در حساب جاری» و «مهریار» و همچنین انتقال حساب پرداخت حقوق ۱۳۰ نفر از پرسنل فضای سبز شهرداری و ۴۰ نفر پرسنل شهرداری استهبان به امضاء مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PK9VM8