امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بیمه سلامت در مشهد به میلیون‌ها زائر خدمات ارائه می‌کند

رییس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: شهر مشهد مقدس، پایتخت معنوی کشور محسوب می‌شود و در نتیجه خدمات بیمه سلامت در استان خراسان رضوی فقط به شهروندان این استان محدود نمی‌شود و به میلیون‌ها زائری که به این استان سفر می‌کنند، خدمات ارائه می‌شود.
به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، رضا سعیدی در سفر به مشهد و مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی در حوزه سلامت ویژگی‌های خاصی دارد. در این استان، حدود ۵۰ تا ۶۰ بیمارستان وجود دارد که از این میزان، حدود ۳۵ بیمارستان در شهر مشهد قرار گرفته است. حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر حاشیه نشین و بیش از ۲۰۰ هزار نفر حاشیه نشین در این استان زندگی می‌کنند. از طرفی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون زائر در سال به این استان سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: بار کاری همکاران سازمان بیمه سلامت در استان خراسان رضوی با توجه به این تعداد زائر در سال، واقعا بالاست و مکان و ساختمان قبلی اداره کل بیمه سلامت در مشهد مقدس در شان همکاران نبود و حتی مراجعه کنندگان نیز هنگام مراجعه به این ساختمان، دچار مشکل می‌شدند. حدود ۱۰ تا ۱۵ سال بود که همکاران به دنبال تغییر ساختمان بودند و بالاخره این اتفاق افتاد و با حمایت‌های انجام شده، ساختمان اداره کل بیمه سلامت مشهد مقدس تغییر کرد تا زیبنده بیمه سلامت باشد. مشهد مقدس پایتخت معنوی کشور است و کسانی که در این شهر خدمات ارائه می‌کنند، اجر معنوی دارند.
رییس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: البته جدا از ساختمان، باید به فرآیندها و نیروی انسانی نیز توجه شود تا در نهایت، خدمات بهتری به زائران و بیمه شدگان ارائه شود. تمام این اقدامات زیرساختی باید منجر به بهبود ارائه خدمت شود.
سعیدی گفت: این دوران مدیریتی جزو یکی از بهترین دوران سازمان بیمه سلامت بوده و خدمات مدیر عامل و معاونین و مدیران این سازمان جای تشکر و قدردانی دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DYcCQU