مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در دیدار با اعضای کانون انجمن های صنفی نمایندگان این شرکت گفت تلاش شبکه فروش به افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه در جامعه می انجامد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه آسیا در این دیدار صمیمانه که اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل نیز حضور داشتند با قدردانی از تلاش ها و همت تک تک نمایندگان این شرکت در اقصی نقاط کشور ، زحمات این عزیزان در خدمت به مردم را موجب افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه در سطح جامعه توصیف کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته، بسیار خوب بود و ما توانستیم ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم، و پرداخت خسارت های متعدد و بزرگ به زیاندیدگان و واحد های صنعتی و اقتصادی کشور، با تولید قریب به ۳۰۰هزار میلیارد ریال پرتفوی، اهداف عملیاتی شرکت را در سال۱۴۰۲ محقق سازیم.
این گزارش می افزاید، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش، تاکید کرد که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه های زندگی است، و از نمایندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست های شرکت، فعالیت های خود را بر این موضوع متمرکز کنند.
این گزارش می افزاید، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش، تاکید کرد که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه های زندگی است، و از نمایندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست های شرکت، فعالیت های خود را بر این موضوع متمرکز کنند.
گفتنی است که در ادامه این دیدار ، محمد شفیعی، رئیس کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه آسیا از شبکه فروش، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش های مربوط به شبکه فروش را ارائه داد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9teh5y