دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی، بر لزوم رعایت برابری و عدالت در ارائه و بهبود کیفیت خدمات این شرکت به کارکنان بانک مسکن تاکید کرد.
به گزارش فراسو به نفل از هیبنا ؛ مجمع عادی سالانه شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی از شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی بانک مسکن با حضور مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برگزار و گزارش جامعی از فعالیتهای دوره منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به حاضران ارایه شد.
دکتر حسینی در این جلسه به اهمیت ارائه خدمات رفاهی به منابع انسانی بانک به عنوان مهمترین فلسفه تاسیس شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن اشاره کرد و خطاب به مدیران آن گفت: مجموعه خدماتی که توسط این شرکت به همکاران ما ارائه میشود باید ضمن برآوردن انتظارات ابلاغی از سوی بانک، دارای استانداردهای لازم و کیفیت بسیار بالایی باشد.
وی افزود: همکاران ما شایسته دریافت بهترین خدمات رفاهی هستند و همه آنها در سراسر کشور باید از ظرفیتهای این شرکت با رعایت مساوات و عدالت در توزیع خدمات بهره ببرند.
مدیرعامل بانک مسکن بر لزوم ارتباط بیشتر و هماهنگی مدیران شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی با معاونت منابع انسانی بانک و نظارت بیش از پیش بر کیفیت ارائه خدمات رفاهی و ورزشی به همکاران تاکید کرد.
در این جلسه همچنین دکتر مهدی لطفیان عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی، انتظارات خود را در خصوص شفافسازی اقدامات شرکت، توزیع و عملکرد اماکن اقامتی بانک و نحوه خدماتدهی به همکاران بیان داشت و چارچوبهای مورد نیاز برای دسترسی هرچه بهتر همکاران به اماکن و خدمات رفاهی و ورزشی را مطرح کرد.
در پایان، پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال ۱۴۰۲و افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی به تصویب رسید.
شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در سال ۱۳۸۳ با ماموریت تامین نیروی انسانی در بخش خدمات؛ انجام فعالیتهای ورزشی؛ هتلداری؛ ایجاد و بهره برداری از مجتمعهای خدماتی، رفاهی و اقامتی، ارائه خدمات پشتیبانی، تدارکاتی، فنی، اداری و … به بانک مسکن، شرکتهای تابعه بانک و دیگر ارگانها تاسیس شده و در حال فعالیت است.