امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

پرداخت بیش از دو هزار میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران استان قزوین

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین از پرداخت دو هزار و ۱۰۷ میلیارد و ۶۸۸میلیون ریال خسارت در نه ماهه نخست امسال در استان  خبر داد و گفت : این تعداد خسارت پرداختی برای ۹۵هزار  و ۲۳۶فقره بیمه نامه بوده است.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران استان قزوین محسن شمس روز یکشنبه در جمع معاونین و اعضای  هیات مدیره  انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران  افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل یک هزار و  ۴۵۲میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال برای۱۳۱هزار و ۹۹۳ فقره بیمه نامه بوده است .
وی ادامه داد: مبلغ حق بیمه های دریافتی در رشته های آتش سوزی، باربری، بدنه اتومبیل، شخص ثالث، سرنشین، تمام خطر،مسئولیت،عمر،حوادث ، درمانی در این مدت  چهار هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال برای ۶۳۸هزار و ۲۱ فقره بیمه نامه بوده است.
این مسوول اضافه کرد : این رقم در مدت مشابه سال قبل خود به ترتیب سه هزار و  ۱۵۰ میلیارد ریال برای ۶۹۱هزار  و ۸۷۰فقره بیمه نامه بوده است .
شمس ، با اشاره به اینکه بیشترین خسارت پرداختی به بیمه گزاران را بیمه نامه شخص ثالث به خود اختصاص داده است اظهار داشت: از مجموع خسارتهای پرداخت حدود ۸میلیارد ریال مربوط به آتش سوزی ، ۹۱ میلیون ریال باربری، چهار میلیارد ریال وسایط نقلیه آبی،۲۶۰میلیارد ریال بدنه اتومبیل،  ۸۵میلیارد ریال مازاد(مالی+دیه) ،۲۱۳میلیارد ریال بیمه سرنشین  بوده است .
مدیر کل بیمه ایران استان قزوین ،پرداخت ۵۵۷میلیون ریال بیمه تمام خطر،۱۳۳میلیارد ریال بیمه مسوولیت ،۶۰میلیارد  ریال بیمه عمر، سه  میلیارد ریال بیمه حوادث،۱۴۴میلیارد ریال بیمه درمانی را از دیگر خسارتهای پرداختی به بیمه شدگان اعلام کرد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رشد ۴۵ درصدی حق بیمه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد:شایسته است در سه ماه آخر سال شبکه فروش رشد قابل توجه ای در تمامی  رشته ها به ویژه  بیمه آتش سوزی و بدنه داشته باشند .
شمس همچنین با اشاره به رشد قابل توجه صدور بیمه نامه  درمان در ۹ ماهه امسال  یادآور شد :با توجه به نرخ های بسیار مناسب شرکت در رشته درمان ، نمایندگان باید از این شرایط استفاده کرده و نسبت به جذب سایر بیمه نامه ها ارگان  های دولتی و خصوصی اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه در خصوص  مجوز کارشناسی  بازدید اولیه صدور بیمه های مسئولیت و تشکیل کارگروه در رشته های مختلف  متشکل از اعضای انجمن و همکاران شرکت برای بررسی مسایل و مشکلات شبکه فروش بحث و بررسی شد و مقرر گردید اعضای این کارگروه سریعا مشخص گردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3PYqxY