به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی در این نامه که از سوی معاون طرح و توسعه نهادناظر منتشر شده، آمده است: از شرکت سهامی اتکایی رایا انتظار میرود تا با توسعه محصولات فناورانه مورد نیاز، خدمات بیمهای را به صورت کاملاً دیجیتال و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی روز آمد به بیمهگران ارائه کنند.
در این نامه همچنین به برخی از نتایج مورد انتظار نیز اشاره شده که موضوعاتی نظیر: نظارت بر خط و هوشمند بر زنجیره فرایندهای شرکت، پیشگیری و مدیریت تقلبات و خطاهای احتمالی، مشارکت فعال در حوزه بیمه اتکایی، بهرهگیری از ظرفیت ساختار خصوصی شرکت در توزیع جهانی ریسک، نرخ دهی منصفانه، استفاده از نرمافزار مناسب سامانه مدیریت اتکایی، به کارگیری روشهای فناورانه در تحلیل ریسک و ایجاد بستر حاکمیت داده از جمله این هدف گذاری ها به شمار می روند.
همچنین توسعه سرمایه انسانی، ریسک سنجی بر خط با استفاده از داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری، همکاری برای رشد و توسعه سریعتر محصولات و ابزارهای نوین بیمهای و در نتیجه ایجاد هم افزایی همگرا در زیست بوم نوآوری صنعت بیمه کشور از دیگر ماموریت هایی است که از سوی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی بر آن تاکید شده است.
بر اساس این گزارش دکتر علی بنیادی نایینی از مسئولان آن شرکت خواسته تا تلاش خود را برای رعایت قوانین و مقررات مربوط به کار گیرند و به ضوابط و مقررات مصوب شورای عالی بیمه در تمامی زمینهها پایبند باشند.
گفتنی است در نامه یادشده بر موارد دیگری از جمله تعامل تنگاتنگ با بیمه مرکزی، رعایت حداکثر ظرفیت مجاز نگهداری، توانگری مالی، چارچوب قانون مبارزه باپولشوی و همچنین رعایت مفاد آیین نامه ضوابط تاسیس و فعالیت موسسات بیمه غیردولتی و سایر مصوبات شورای عالی بیمه تاکید شده است.
اعلام تکالیف و ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” از سوی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی
طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/G2NW0g