محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست معرفی خدمات جدید و سرویس های با ارزش افزوده شرکت ملی پست توسط کارکنان را موجب افزایش رضایت مشتریان خواند.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نشست شورای مدیران مناطق پستی استان تهران، شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ با حضور، محمود لیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل، سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، محمد احمدی؛ معاون فنی و بازرگانی، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران و مدیران مناطق ششگانه پستی با هدف ارزیابی عملکرد شش ماه نخست سال جاری استان تهران، در مرکز منطقه پستی شمال شرق برگزار شد.
معاون وزیر ارتباطات در این جلسه با اشاره به رسالت اصلی شرکت ملی پست در افزایش رضایت مشتریان، گفت: «شبکه پستی با ارائه سرویس های پستی با ارزش افزوده، خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه می دهد که این مهم علاوه بر ارتقای سرعت، امنیت و دقت در ارائه خدمات، رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.»
رئیس هیئت مدیره با اشاره به رونمایی صندوق های پستی هوشمندتوزیع مرسولات در هفته جهانی پست افزود: «با استقرار صنادیق هوشمند در نقاط مختلف شهری از جمله مجتمع های مسکونی و محل کار همشهریان در کنار سهولت دسترسی مردم به خدمات پستی، سرعت و کیفیت ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.»
وی ابراز امیداوری کرد: «با ارائه خدمات نوین پستی در بستر فناری های نوین، سرانه مرسولات پستی را که از شاخص های عمده کشور های توسعه یافته است، افزایش دهیم.»
لیائی در ادامه با اشاره به ابلاغ ساختار سازمانی جدید به مناطق پستی، از مدیران مناطق خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به تخصص ردیف های سازمانی به همکاران اقدام نموده و اجرای این فرایند با دقت و سرعت را از ضروریات سازمان دهی منابع انسانی در شبکه پستی دانست.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه برخی از دفاتر پستی نیاز به بازسازی دارند، خاطر نشان کرد: «دفاتر پستی در واقع مبدا شروع خدمات پستی است و باید همواره مکانی مناسب برای حضور مشتریان و همکارانمان باشد، از اینرو، مدیران، دفاتر نیاز به بازسازی را طی مکاتبات اداری به مبادی ذیربط جهت تخصیص اعتبارات عمرانی، اعلام نمایند.»
در ادامه شریف زاده ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی همکاران، بر لزوم توجه به بهبود شرایط محیط کاری ادارات پست شهرستان های تابعه استان تهران تاکید کرد.