امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر پایه به میزبانی تأمین‌اجتماعی برگزار شد

جلسه هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر پایه به میزبانی سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیران‌عامل سازمان بیمه سلامت و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این جلسه پس از تبادل‌نظر مدیران و کارشناسان سازمان‌های بیمه‌گر پایه، در زمینه بهره‌مندی بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی از اعتبارات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج توافق و مقرر شد اطلاعات بیماران خاص تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی در اختیار صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گیرد و بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی نیز از مزایای این صندوق برخوردار شوند.

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این جلسه همکاری بین سازمان‌های بیمه پایه را نیازی جدی و بستری برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: همکاری و تبادل‌ اطلاعات در سطوح مختلف سازمان‌های بیمه پایه، ارتقای سطح خدمات را به دنبال دارد و انتظار می‌رود جلسات هماهنگی این سازمان‌ها به‌صورت مستمر و با دستور کار مشخص برگزار شد.
دکتر محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیز در این جلسه گفت: همکاری در زمینه برنامه پزشک خانواده و همچنین خدمت‌رسانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج، از زمینه‌های مهم همکاری بین سازمان‌های بیمه پایه است و امیدواریم نتیجه جلسات هماهنگی، فراهم شدن زمینه خدمت مناسب‌تر به بیماران باشد.
دکتر امیر احمدی، مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز گفت: در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران خاص و برخورداری کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان از خدمات درمانی به‌ویژه در زمینه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج اقدامات مختلفی در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در حال انجام است و در این زمینه آماده همکاری بیشتر با سایر سازمان‌های بیمه پایه هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/SA95Jn