امروز پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرتضوی خبر داد: پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد و گفت: به جد پیگیر هستیم تا با هماهنگی بین‌ بخشی، منابع لازم برای تکمیل طرح الحاقی بیمارستان هاجر تأمین و برای سفر بعدی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به درصد بالایی از پیشرفت برسد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان هاجر و طرح الحاقی این مجموعه درمانی که استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان استان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: طرح الحاقی بیمارستان هاجر از سال‌های قبل شروع شده است اما به سبب کمبود منابع مالی سال‌ها راکد مانده بود اما با اهتمام دولت سیزدهم روند اجرای آن سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: در سفر اول رئیس‌جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت و علاوه بر آن در ردیف ملّی هم بودجه دارد.
مرتضوی تصریح کرد: این طرح در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود با تزریق منابع جدید در سفر بعدی رئیس‌جمهور به استان به پیشرفت بالایی رسیده باشد.
به‌گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اگر منابع برای این طرح تأمین شود در بازه زمانی ۱۰ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.
«سیدصولت مرتضوی» در دومین روز سفر خود به چهارمحال و بختیاری به همراه استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با حضور در بخش اطفال بیمارستان هاجر شهرکرد، ضمن عیادت از بیماران، با تقدیم شاخه گل از پرسنل و کادر درمان این بیمارستان قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PuKkLi