امروز پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تبریک نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان به مناسبت سال نو

دکتر حمیدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و ماه پر فضیلت رمضان را به کلیه کارکنان ،نمایندگان و بیمه گذاران این شرکت تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن این پیام بدین شرح است:

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال?

فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و ماه پر فضیلت رمضان را خدمت تمامی همکاران ،نمایندگان و بیمه گذاران عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم با لطف خدای منان سال جدید، سالی سرشار از سلامتی و شادکامی توأم با خیر و برکت برای تمامی تلاشگران عرصه صنعت بیمه کشور باشد.
در سال ۱۴۰۱ ، دستاوردهای مهمی در کارنامه عملکرد بیمه آرمان ثبت گردید که حاصل تلاش و کوشش وقفه ناپذیر تمامی همکاران اینجانب در شرکت بیمه آرمان بود .
در سال گذشته شرکت بیمه آرمان جزو شرکتهای مطرح در زمینه فناوری اطلاعات در صنعت بیمه شناخته شد و توانست پس از تولید و راه اندازی پروژه اینکس و اجرایی نمودن آن در پایانه های مرزی کشور پروژه دانش بنیان دیگری را با عنوان هاب ملی درمان کشور به نتیجه برساند و این سر آغازی نو برای تحول دیجیتال در بیمه های درمان تکمیلی کشور در سال پیش رو خواهد بود.
بدون شک این موفقیت ها با نیت مقدس خدمت به هم میهنان عزیز برای سهولت هر چه بهتر خدمات دهی به بیمه گذاران، با پشتیبانی همکاران عزیزم در‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و اعتقاد راسخ ما به ایثار و تلاش و‌ خدمت در سایه پرچم پرافتخار ایران اسلامی است.
شرکت بیمه آرمان در سال پیش رو تحول تازه ای را در زمینه طرح های نو با همکاری نیروهای متخصص و کارآمد صنعت بیمه اجرایی خواهد کرد و با تلاش همیشگی همکاران برگ زرین دیگری را به افتخارات صنعت بیمه کشور اضافه خواهد کرد.
اینجانب ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن سال نو خدمت سهامدارن محترم، اعضاء محترم هیئت مدیره ، مدیرعامل محترم ، معاونین محترم ،مدیران محترم ، نمایندگان محترم و بیمه گذاران محترم و کلیه پرسنل زحمتکش در شرکت بیمه آرمان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله رمضان، امیدوارم با لطف خدای منان سال جدید، سالی سرشار از سعادت، سلامتی، شادکامی توأم با خیر و برکت برای تمامی تلاشگران صنعت بیمه و تمام مردم ایران عزیزمان باشد.

با احترام
حمیدرضا امیرحسنخانی
نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CBXHty