امروز سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جمعینو؛ فراخوانی برای تولید محتوا در حوزه رسانه و بیمه‌های اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی، دومین دوره رویداد «جمعینو» را با هدف فراخوان ایده‌های تولید محتوا در حوزه رسانه و بیمه‌های اجتماعی، از ۱۶ بهمن لغایت ۳۰ بهمن برگزار می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این سازمان به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر کشور و با هدف ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد بستری برای ارتباط بیشتر و مؤثر‌تر با مخاطبان، اقدام به برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی با نام «جمعینو» کرده است.

اولین دوره این رویداد در تابستان ۱۴۰۱ و با محوریت استفاده از ظرفیت جمع‌سپاری حل مسائل سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق جلب مشارکت کارکنان و بدنه سازمان‌تأمین‌اجتماعی برگزار شد تا ایده‌های برتر برای توسعه خدمات این سازمان و حل مشکلات، ذیل هشت محور اصلی مشخص شده و با نظر واحدهای تخصصی مورد استفاده قرار گیرند. در این رویداد که در آن بیش از ۱۴۰۰ ایده مورد بررسی و پالایش قرار گرفتند؛ نهایتاً سه ایده برگزیده، موفق به کسب مقام برتر شدند.

جمعینو، طرحی‌نو

با توجه به نتایج کم‌نظیر اولین رویداد، این بار اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی رویداد جدیدی را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. این رویداد محدود به نیروهای انسانی و شاغلان سازمان تأمین‌اجتماعی نخواهد بود و علاوه بر فعالان رسانه‌ای، عموم علاقه‌مندان به حوزه تولید محتوا و ایده‌پردازی می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود در موضوع رسانه و بیمه‌های اجتماعی ذیل سه محور اعلامی جشنواره را در یکی از قالب‌های تیزر، موشن‌گراف، کلیپ، فیلم کوتاه، مستند و آگهی‌ بخش عمومی در سایت جمعینو (jameino.ir) ثبت کرده و در این رقابت شرکت کنند.

نحوه برگزاری رویداد «جمعینو»

این رویداد با هدف فراخوان ایده‌های تولید محتوای رسانه‌ای ذیل سه محور اصلی معرفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی، توسعه فرهنگ بیمه‌ای و همچنین بیمه فراگیر خانواده ایرانی (طرح بیمه دانشجویی و بیمه زنان خانه‌دار و دختران) برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگانی که ایده‌های آنان در پالایش اولیه انتخاب می‌شود؛ به یک دوره منتورینگ یا راهبری دعوت خواهند شد تا با راهبری و راهنمایی منتورهای تخصصی؛ ایده‌های خود را به طرح‌هایی کاربردی و عملیاتی تبدیل کنند. این رویداد با ارائه حضوری برگزیدگان در حضور داوران و کارشناسان و انتخاب برترین‌ها به پایان خواهد رسید.
گفتنی است تمام ایده‌های برگزیده در مرحله داوری نهایی، ضمن تقدیر از سوی توسط مسئولان سازمان تأمین‌اجتماعی، برای تولید مورد حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی قرار خواهند گرفت.

برای ورود به سایت رویداد «جمعینو» (اینجا) کلیک کنید

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gePCMZ