با حضور مجاهدی نائب رئیس هیأت مدیره، حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی، اسدی مدیر امور پروژهها و جمعی دیگر از مدیران بانک آینده، از پروژه راهبران شعب و استقرار میز خدمتاین بانک در تهران – در شعبه آیتالله کاشانی– چهارراه شاهین – رونمایی شد.
به گزارش فراسو، اجرای این طرح، همزمان در بانک آینده شعب نارمک و هفده شهریور تهران بزرگ نیز آغاز شد.
گفتنی است؛ کاهش زمان انتظار مشتری در شعبه، کاهش مدتزمان خدمترسانی و افزایش رضایت مشتریان از شعب، از جمله اهداف این اقدام بانک آینده است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6pOl7q