امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صدور بیش از ۱۷ هزار فقره بیمه‌نامه در بخش کشاورزی کردستان

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: طبق آخرین آمار دریافتی، ۱۷ هزار و ۶۵۵ فقره بیمه‌نامه برای بهره‌برداران بخش کشاورزی استان صادر شد.

به گزارش فراسو، اسماعیل حیدری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در سال زراعی جاری تا پایان آذر ماه این تعداد بیمه نامه توسط نمایندگی‌های خدمات بیمه ای کشاورزی طرف قرارداد با صندوق بیمه کشاورزی برای بهره برداران بخش کشاورزی صادر شد.

وی افزود: از مجموع بیمه نامه های صادره ۱۴۴ بیمه نامه در بخش باغات، ۱۳ هزار و ۸۸۲ بیمه نامه در بخش زراعت، ۲ هزار و ۹۳۷ بیمه نامه در بخش دام و زنبورعسل بوده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در این مدت ۶۸۶ بیمه نامه در بخش طیور و ۶ بیمه نامه در بخش آبزیان هم صادر شده است، ادامه داد: تعداد ۱۲ میلیون ۲۸۹ هزار قطعه طیور در استان زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفتند.

حیدری با بیان اینکه ۶۴ هزار راس دام و کلونی زنبور عسل در استان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند، یادآور شد: حدود ۱۵۵ هزار هکتار از اراضی گندم دیم استان هم در این مدت بیمه شد.

وی میزان سطح بیمه شده گندم آبی در استان را هم افزون بر ۲ هزار هکتار خواند و اظهار کرد:مدیریت شعب بانک کشاورزی استان در سال زراعی جاری در زیر بخش زراعت رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

بانک کشاورزی کردستان از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۳۱ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در زیربخش‌های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته آن پرداخت کرد.

بانک کشاورزی کردستان از طریق ۳۷ شعبه و یک باجه به ارائه خدمات به مردم استان به ویژه فعالان بخش کشاورزی می پردازد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WpmLAM