امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی بانک لحاظ شود

مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: عملکرد بانک مسکن در برخی حوزه‌های بانکداری دیجیتال خوب و مناسب بوده که باید ادامه یابد و سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

به گزارش فراسو، قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه «بررسی نقشه راه تحول دیجیتال بانک مسکن» در گفت و گو با هیبنا گفت: بانک مسکن در برخی حوزه‌های بانکداری دیجیتال از جمله راه اندازی سامانه کشف تقلب و احراز هویت و افتتاح حساب‌های غیر حضوری عملکرد مناسب و خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه باید تحول دیجیتال نسبت به دیجیتال‌سازی جدا و به این دو مقوله به طور جداگانه نگاه شود، اظهار کرد: تحول دیجیتال به تجربه مشتری باز می‌گردد و بنابراین باید توسعه یافته‌تر و عملیاتی‌تر از بحث دیجیتالی‌سازی دنبال شود.

مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سبک زندگی مشتریان بانک مسکن باید وارد کار حوزه تحول دیجیتال در این بانک شود، اظهار کرد: مشتریان بانک مسکن مشتریان خاصی هستند و تجربیات آنان با توجه به برخوردی که با این بانک دارند، متفاوت است؛ بنابراین باید سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

اسکندری افزود: خدمات خودکار، شهودی و شخصی‌سازی شده در ۱۰ ساله آینده عملکرد بانک‌ها حرف اول را می‌زند. باید در آینده به مشتری تحلیل رفتار بدهیم و باید زودتر از مشتری نیازهای آنرا شناسایی و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با تشکر از اقدامات بانک مسکن در حوزه بانکداری دیجیتال تصریح کرد: محصولات خوبی در این حوزه معرفی شد و توانایی خوبی در این بانک در حوزه تحول دیجیتال وجود دارد که امیدواریم بانک مسکن با توجه به ظرفیت خود مسیر خوبی را در آینده طی کند و شاهد ارایه خدمات بیشتری در حوزه بانکداری دیجیتال از سوی این بانک باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/sht5H2