امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت؛ یک بیمه با چند پوشش خاص

بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت، بر خلاف اسمش علاوه بر پوشش آتش‌سوزی، پوشش‌های تکمیلی متنوعی مانند پوشش سرقت، زلزله، سیل، طوفان و… دارد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، اتفاق‌های ناگوار این روزها کم نیستند، اما شاید بسیاری از ما به آنها کم‌توجه باشیم و این اتفاقات را دور از خود بدانیم. اما نگاهی به آمار آتش‌سوزی، سرقت و بلایای طبیعی نشان می‌دهد که ما بیش از آنچه که فکر می‎کنیم در معرض خطر هستیم.

سال ۱۳۹۹ بود که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد، سالانه ۱۷۰ هزار آتش‌سوزی در کشور اتفاق می‌افتد. آماری که نشان می‌دهد خطر وقوع آتش‌سوزی می‌تواند همه مردم کشور را تهدید کند.

یا نگاهی به اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که تنها در سال ۱۳۹۸، آمار سرقت در کشور به بیش از ۳۲۶ هزار فقره افزایش پیدا کرده است.

در کنار اینها، زندگی در کشوری که در کنار چین، اندونزی و ژاپن، از زلزله‌خیزترین کشورهای جهان به شمار می‌آید، مخاطرات خاص خودش را دارد.

این آمار به خوبی نشان می‌دهد که باید خطرات را جدی گرفت و برای مقابله با آن جدی بود. در کنار بالا بردن ایمنی منازل مسکونی برای مقابله با زلزله و آتش‌سوزی و رعایت نکات ایمنی برای کاهش خطر سرقت، یکی از راهکارهای کاهش اثرات این حوادث، استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای است؛ به‌ویژه اینکه شما بتوانید با یک تیر، چند نشان بزنید و با تهیه یک بیمه‌نامه، تمامی این خطرات را پوشش دهید.

بیمه آتش‌سوزی، بر خلاف اسمش، تنها مربوط به آتش‌سوزی نیست و در این بیمه‌نامه، شما می‌توانید پوشش‌هایی مانند سرقت، زلزله، انفجار، صاعقه، سیل، طوفان، سقوط و برخورد اجسام خارجی، ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و بسیاری از پوشش‌های تکمیلی دیگر را داشته باشید.

بیمه ملت، به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور در پرداخت خسارت بیمه‌گذاران، محصولات متنوعی را در حوزه بیمه‌های آتش‌سوزی برای مشتریان طراحی کرده است.

بیمه آتش‌سوزی واحدهای مسکونی، بیمه آتش‌سوزی واحدهای صنعتی برای کارخانه‌ها از جمله کارخانه‌های ریسندگی، بافندگی، رنگ‌سازی و مواد شیمیایی، خودروسازی و موتور سیکلت‌سازی، داروسازی و موادغذایی، کارخانجات چرم‌سازی، موزاییک و سرامیک‌سازی، لوازم بهداشتی، ریخته‌گری، آبکاری و بیمه آتش‌سوزی واحدهای غیرصنعتی برای آموزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان، دفاتر اداری، تجاری، فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، آتلیه‌های عکاسی، انبارها، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌سراها، فرهنگسراها و … از محصولات بیمه ملت است که می‎تواند منزل و محل کسب‌وکار شما را تحت پوشش بیمه قرار دهد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent اطلاعات تکمیلی را از هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود دریافت و در صورت تمایل، اقدام به خرید این بیمه‌نامه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vMRJK8