امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازدید اعضای هیات مدیره بانک مسکن از شیرخوارگاه آمنه

اعضای هیات مدیره بانک مسکن همزمان با سالروز تاسیس این بانک با حضور در شیرخوارگاه آمنه، مرکز نگهداری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست طی جلسه‌ای در راستای حمایت بانک  مسکن از اقدامات این مجتمع بهزیستی با مسئولان آن دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا ، همزمان با هشتادو چهارمین سالروز تاسیس بانک مسکن، جلسه هم افزایی اعضای هیات مدیره بانک با مسوولان شیرخوارگاه آمنه برای ارتقای همکاری و حمایت بانک مسکن از اقدامات این مجتمع خدمات بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن و معاون امور اعتباری و صابر عسکرپور عضو هیات مدیره بانک و معاون امور مالی حضور داشتند، فاضلیان با بیان اینکه عنایت خداوند است که به انسان توفیق کمک به همنوع را می‌دهد، گفت: بانک مسکن بازهم حمایت خود را از فعالیت‌های این مرکز اعلام می‌کند و از باب لطف خداوند است که بتوانیم در مجموعه بانک مسکن با این مجموعه همکاری و همیاری لازم را داشته باشیم و تعاملات هر چه بیشتر سبب می‌شود که ظرفیت و فرصت بیشتر خدمت رسانی در این حوزه ایجاد شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: بانک مسکن نگاه ویژه‌ای به مسوولیت اجتماعی خود دارد و برای عمل به این وظیفه انسانی و الهی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

عسکرپور نیز با اشاره به اقدامات بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی گفت: بانک مسکن مسوولیت اجتماعی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و آمادگی دارد از امکانات خود برای کمک رسانی به این مرکز اقدام کند.

سرپرست مجتمع بهزیستی شیرخوارگاه آمنه نیز در این جلسه با اعلام خبر راه اندازی سایت اختصاصی اخبار و اقدامات این مجتمع گفت: در حال راه اندازی یک سایت برای این مجتمع هستیم تا بتوانیم اقدامات خود را به طور شفاف‌تر اطلاع رسانی کنیم و مردم بیشتر با فعالیت‌های این مجتمع آشنا شوند.

در حاشیه این جلسه نیز اعضای هیات مدیره بانک مسکن از این مرکز نگهداری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/40JHzi