امروز پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات: از توسعه زیرساختهای ارتباطی تا راه اندازی پلتفرم ها، به تفکر بسیجی نیاز داریم

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ مدافعان امنیت – فدائیان ولایت با حضور جمعی از بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی با همراهی سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره، محمد سلگی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی این شرکت در اجتماع بزرگ مدافعان امنیت – فدائیان ولایت که به همت مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور عیسی زارع پور برگزار شد، حضور بهم رساندند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع بسیجیان خانواده ارتباطات با اشاره به اینکه بسیج فقط یک سازمان نظامی نیست، داشتن تفکر و روحیه بسیج برای پیشرفت کشور را لازم دانست.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این اجتماع با اشاره به اینکه بسیج یکی از مهمترین ابتکارات امام راحل بوده است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کجا نیاز بوده که از کیان و استقلال کشور حفاظت و حراست شود، بسیجیان حضور داشتند.
وی با اشاره به پیشرفت های کشور در بخش های مختلف، افزود: برای پیشرفت در هر حوزه ای چه در پزشکی، چه در مهندسی و چه در حوزه ماموریت های وزارت ارتباطات از توسعه زیرساخت های ارتباطی تا راه اندازی پلتفرم های مورد نیاز مردم، نیاز به تفکر بسیجی داریم که کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
در پایان این همایش از «مهدی جوادیان» همکار بسیجی شرکت ملی پست با اهدای تندیس و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5MXEzy