امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه کوثر تأکید کرد: افزایش ارائه خدمات برخط عامل موثر در افزایش رضایت ذی‌نفعان

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در آستانه ۱۳ آذر – روز بیمه – در دیدار و گفتگو با جمعی از کارکنان و نمایندگان این شرکت، افزایش ارائه خدمات برخط را یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت ذی‌نفعان برشمرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بیمه، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده است. اکنون وظیفه ماست که بی‌هیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه‌ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیام‌آور آرامش و امنیت برای هم‌وطنان‌مان باشیم.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهره‌مندی از سیاست‌های ارزش‌آفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و هم‌افزایی کارکنان و شبکه فروش خانواده بزرگ صنعت بیمه و همچنین استفاده از فن‌آوری‌های نوین و هوشمندسازی، زمینه‌های سرعت‌بخشی حرکت چرخ‌دهنده‌های صنعت پشتیبان‌، آرامش‌بخش و اطمینان‌آفرین بیمه و در نهایت ایجاد توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم فراهم شود.

وی افزود: شرکت بیمه کوثر با بهره‌گیری از تدبیر، تعهد، همدلی، هماهنگی و تقویت کارتیمی میان سرمایه‌های انسانی اعم از مدیران توانمند، کارکنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نیز فرهیختگی سهام‌داران توانست با افزایش سودآوری و هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضایت ذی‌نفعان را بیش از پیش فراهم کند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه هم‌افزایی و تبادل دانش و تجربه میان کارکنان ستاد و صف و نیز اعضای شبکه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق می‌کند و همچنین موجب تسریع در اجرای برنامه‌ها و بهبود نقشه راه معاونت‌ها و مدیریت‌های ستاد و صف می‌شود، گفت: جلسه‌های هم‌اندیشی باید با محوریت‌های مشتری‌مداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.

ابوالفضل آقادادی افزایش ارائه خدمات برخط را یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت ذی‌نفعان برشمرد و بیان کرد: سامانه «بیمه کوثر من» با همدلی و همکاری اعضای خانواده بیمه کوثر راه‌اندازی و عملیاتی شد و با تکمیل این سامانه خدمات بیمه‌ای در بخش‌های صدور و خسارت بدون محدودیت زمانی و مکانی به اقشار مختلف ارائه می‌شود.

وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی‌های حرفه‌ای را برای نیروهای انسانی مهم دانست و افزود: این ویژگی‌های حرفه‌ای می‌تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار می‌رود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذی‌نفعان، اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهام‌داران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/T5mgr5