امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سینا: صنعت بیمه نقش بی‌بدیلی در اقتصاد، رفاه و بهبود وضعیت آحاد جامعه دارد

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بیمه را به فعالان این صنعت تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام بدین شرح است:

مطالعه تاریخ بشر، تمایل جهانی به امنیت را آشکار می‌کند از این رو بیمه با فراهم‌سازی احساس امنیت و بی‌نیازی به غیر، سبب آرامش خاطر افراد و ارتقای روحیه جمعی شده و تلاش بیشتر آحاد جامعه به ­منظور ایجاد جامعه­‌ای سالم را به دنبال می­‌آورد. همچنین بیمه با تجمیع منابع پس‌اندازی افراد و خانوارها و انتقال آن به بخش عمومی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، راه تشکیل سرمایه و رشد اقتصادی را هموار ساخته است.

صنعت بیمه نقش بی‌بدیلی در اقتصاد، رفاه و بهبود وضعیت آحاد جامعه دارد و با ارائه و توسعه خلاقانه و اثربخش خدمات و ارتباط منطقی بیشتر با سایر بخش‌ها می‌تواند خدمات موثری را به عموم مردم ارائه نماید. بیمه با ایجاد آرامش خاطر و اطمینان نزد کارآفرینان، صاحبان صنایع و کسب و کار می‌تواند در افزایش تولید، سرمایه گذاری، رشد بهره‌وری و توسعه اقتصادی کمک قابل قبولی داشته باشد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، صنعت بیمه بیش از گذشته مورد توجه برنامه‌ریزان و تصمیم سازان کلان کشور قرار گرفته و به نظر می‌رسد که تبیین بیشتر و بهتر خدمات و آثار فعالیت بیمه‌های بازرگانی می‌تواند موجب تسهیل رویه‌ها، مصوبات و قوانین در این بخش گردد .

شرکت بیمه سینا نیز همگام با سیاست‌های توسعه‌ای در صنعت بیمه، مسیر جدیدی را در پیش گرفته و می‌کوشد تا با نگاه علمی، فنی و منطبق با اصول بیمه در بازار رقابتی به فعالیت بپردازد و از سوی دیگر با توسعه و ارتقاء خدمات خود، رضایت‌مندی مشتریان و بیمه‌گذاران ارجمند را افزایش دهد.

در این فرصت، فرا رسیدن ۱۳ آذرماه و روز بیمه را حضور تمامی دست اندرکاران این صنعت شریف و خصوصاً همکاران سخت کوش و وفادارم در بیمه سینا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با توکل به باری تعالی، همدلی و تلاش مضاعف، آرامش خاطر بیشتری را به هموطنان گرامی هدیه دهیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AG5z5i