امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سردار رحیمی اعلام کرد: انهدام ۴ آزمایشگاه بزرگ مواد مخدر صنعتی در تهران

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۴ آزمایشگاه بزرگ تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری همه گرداننده‌های آنها خبر داد.

به گزارش فراسو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: مبارزه بی امان مأموران مواد مخدر در پایتخت علیه قاچاقچیان و خرده فروشان همچنان ادامه دارد و به دنبال آن هستیم تا میدان را بر افرادی که سعی دارند مواد مخدر را در شهر توزیع کنند، تنگ کنیم.

وی ادامه داد: در نوزدهمین مرحله از طرح رعد پلیس مواد مخدر موفق شدیم ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع و اقسام مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، گل و سایر مواد مخدر را کشف کنیم. همچنین در این مرحله از طرح ظفر ۱۷۷ قاچاقچی عمده دستگیر و ۱۹ دستگاه خودرو که برای جابجایی انواع و اقسام مواد مخدر بودند، توقیف شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه ۱۶ باند عمده وارد کننده مواد مخدر به پایتخت شناسایی و منهدم شده است، گفت: ۴ لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در کشور شناسایی و منهدم شد و عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ۱۷ طرح پاکسازی و نظارت محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اظهار داشت: مأموریت هایی که در محورهای مواصلاتی به تهران اجرا شد یک تن و ۶۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی به تهران کشف شد و قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی افزود: ۲۷۲ کیلوگرم مواد روان گردان از جمله قرص‌های لاغرکننده، سیگارهای روغنی که حاوی ماده مخدر شیشه هستند از عطاری‌ها و مواد فروشان پایتخت کشف شد.

رحیمی بیان کرد: ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر به ویژه شیشه در پوشش ظروف سفالی، لباس و پرده قرار بود از تهران به مقصد اروپا قاچاق شود که با زیرکی مأموران مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۷ منزل در محله شوش، مولوی و هرندی که مرکز فروش مواد مخدر بودند، پلمب و ۱۹ قبضه سلاح گرم و سرد از مواد فروشان کشف شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/04bpIZ