امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راه‌ اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌ گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه‌ های خودرویی(ثالث و بدنه) راه‌ اندازی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه کوثر، مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال این شرکت با اعلام خبر فوف، گفت:، بیمه‌گذاران می‌توانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بیمه کوثر من» به نشانی https://mykins.ir/ElamKhesarat خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویر خسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری کنند.

مجتبی بهرامی از تکمیل سامانه و ارائه خدمات ثبت برخط خسارت با همکاری مدیران و کارشناسان معاونت‌های فنی خبر داد و افزود: با توسعه خدمات برخط در این سامانه، بیمه‌گذاران بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند اعلام خسارت کنند. همچنین پس از تکمیل مدارک و ارزیابی کارشناسان، مبلغ خسارت در اسرع‌وقت به حساب زیان‌دیدگان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای دستیابی به اهداف شرکت و راهبردهای نهاد ناظر طراحی شده است، تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای، صرفه‌جویی در زمان، تکریم و کسب اعتماد ذی‌نفعان و نیز توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری مهم‌ترین اصل در عملیاتی شدن این سامانه است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/sVxoGX