امروز شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوشنامی بانک مسکن عامل مهم در جلب اعتماد سهامداران

مدیرعامل شرکت تعاونی بندرخشک پیشگامان در دیدار با مدیر شعب استان یزد خوشنامی و سابقه خوب بانک مسکن به عنوان بانک عامل پذیره نویس این مجموعه را دارای نقش موثری در جلب اعتماد سهامداران دانست.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در دیدار با مدیرعامل بندرخشک پیشگامان یزد گفت: همکاری بانک مسکن و بندرخشک پیشگامان از ابتدای فعالیت این مجموعه شکل گرفته است به نحوی که صدور ضمانت‌‍نامه‌های پذیره‌نویسی فروش سهام این مجموعه توسط بانک مسکن صورت پذیرفت و امروز شاهد شکوفایی و توسعه این طرح بزرگ ملی و استراتژیک کشوری هستیم.

محمد غفوریان در ادامه افزود: بانک مسکن علاوه بر انجام رسالت اصلی خود در بخش مسکن و ساختمان در سایر بخش‌ها و صنایع نیز می‌تواند ارائه دهنده خدمات و تامین کننده نظر صاحبان صنایع بزرگ استان باشد.

وی افزود: گروه‌های بزرگ صنعتی و تجاری استان می‌توانند ضمن همکاری با بانک مسکن و دریافت خدمات مالی و بانکی مطلوب خود از این بانک به سبب تامین مالی غیرمستقیم تسهیلات بخش مسکن استان، نقش مهمی در ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی خویش نیز داشته باشند.

مدیرشعب استان آمادگی بانک مسکن برای اعطای تسهیلات و مشارکت در بخش ساخت واحدهای مسکونی مجموعه بندرخشک پیشگامان یزد را اعلام کرد و افزود: با توجه به بالاتربودن سقف تسهیلات انبوه‌سازی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین نسبت به سقف تسهیلات ساخت‌وسازهای سنتی و ظرفیت فنی و علمی گروه پیشگامان کویر یزد، می‌توان امیدوار بود که مشارکت بانک و این گروه در ساخت واحدهای مسکونی مجموعه بندر خشک پیشگامان تحولی در حوزه ساخت و ساز نوین را در استان رقم بزند.

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در معرفی این مجموعه گفت: شرکت تعاونی بندرخشک پیشگامان باهدف مدیریت زنجیره تامین فراگیر با بیش از ۵۱ هزار سهامدار در سال ۱۳۹۱، با اخذ مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را به منظور تاسیس نخستین بندرخشک تعاونی در مرکز جغرافیایی ایران آغاز کرد.

محمدحسین ریاحی افزود: بندرخشک پیشگامان زنجیره تامین فراگیر خود را با طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله خدمات بندری، لجستیکی، ارزش افزوده و فورواردینگ با بهره‌گیری از آخرین فنّاوری و روش‌های روز دنیا به بازرگانان ارائه خواهد داد و همچنین مهم‌ترین قطب حمل و نقل کالا در منطقه خاورمیانه خواهد شد.

وی افزود: در بدو فعالیت بندر خشک پیشگامان همکاری و خوشنامی بانک مسکن به عنوان بانک عامل پذیره نویس این مجموعه، کمک حائز اهمیتی به جلب اعتماد و توجه سهامداران به این مجموعه کرده و در حال حاضر نیز با توجه به تصمیم این مجموعه مبنی بر ساخت شهرک‌های مسکونی، همراهی و مشارکت بانک اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت تعاونی بندرخشک پیشگامان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری و مراودات مالی با بانکی که منابع جذب شده در استان را صرف اعطای تسهیلات مسکن و کمک به توسعه و رونق اقتصادی استان می‌کند برای مجموعه ما بسیار ارزشمند و در اولویت همکاری است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/uOQFPH