امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

حضور سنگین پلیس در نقاطی از تهران بعد از بازی ایران و آمریک

نیروهای امنیتی که پس از بازی ولز در خیابان پایکوبی می‌کردند و سعه صدر بسیار زیادی در مواجهه با شهروندان داشتند، این بار ظاهرا حوصله قبل را نداشتند و در جای‌جای نقاط شهر تهران آرایش امنیتی گرفته بودند.

به گزارش فراسو، بعد از بازی ایران و آمریکا سنگین‌ترین حجم نیروهای امنیتی در میدان ولیعصر حضور داشتند؛ به صورتی که خروجی میدان به سمت بلوار کشاورز توسط ماموران مسدود شده بود و بیشترین میزان حضور مردم نیز در این منطقه بود و تعداد زیادی ماشین از سمت بلوار کریم خان به سمت میدان ولیعصر در حرکت بودند که بوق می‌زدند.

همچنین بزرگراه اشرفی اصفهانی هم بسیار شلوغ بود و در جای‌جای بزرگراه نیروهای امنیتی با موتور در حال تردد بودند، با این حال ماشین‌ها بوق ممتد می‌زدند و حجم ترافیک حتی تا ساعت ۲ شب در این منطقه بالا بود.

از مناطق دیگر که حضور نیروهای امنیتی بسیار چشمگیر بود، پل ستار خان بود که تعداد بسیار زیادی مامور امنیتی یگان ویژه و لباس شخصی در آنجا حضور داشتند.

اگرچه حضور نیروهای امنیتی در شهر چشمگیر بود، اما تهران شب آرامی را گذراند و در هیچ نقطه‌ای از شهر درگیری رخ نداد و اتفاقی مانند آنچه در روزهای ناآرام وجود داشت، در تهران وجود نداشت و صرفا حضور مردمی دیده می‌شد که با ماشین در خیابان تردد می‌کردند و در برخی نقاط هم ترافیک شدیدی وجود داشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XNm6Os