امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمه سینا همیشه در دسترس

اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه‌ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان ارجمند از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بسیاری از عملیات بیمه‌ای را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه سینا؛ اپلیکیشن همراه بیمه سینا که در دو نسخه اندروید و آی‌اواس ارائه شده، امکان دسترسی به انواع خدمات بیمه‌ای را از هر مکان و در هر زمانی فراهم آورده است تا مشتریان خود را در همه مراحل همراهی کند.

این گزارش می افزاید، از جمله خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن، استعلام و خرید بیمه‌نامه، استعلام خسارت درمان، پرداخت اقساط، دریافت کارت درمان و استعلام بیمه عمر تلفیقی، مراکز درمانی طرف قرارداد، استعلام اصالت بیمه‌نامه‌ها، مرکز تماس (اعلام وقوع خسارت و مشاوره تلفنی)، معرفی انواع بیمه، سؤالات متداول و انتقادات و پیشنهادات است.

بر اساس این گزارش، مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه سینا به نشانی www.sinainsurance.com و انتخاب منوی خدمات الکترونیک و سپس دریافت اپلیکیشن، جدیدترین و آخرین نسخه اپلیکیشن بیمه سینا را به راحتی دریافت و فعالیت‌های بیمه‌ای خود را در یک چشم به هم زدن انجام دهند.

یادآور می شود: مشتریان محترم می‌توانند اطلاعات تکمیلی را پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا به شماره تلفن ۲۸۰۷-۰۲۱ دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xF6oTg