امروز سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری نشست هم اندیشی با اپراتورهای خصوصی پست

مسائل و موضوعات صنعت پست و زمینه‌های همکاری با حضور اپراتورهای بخش خصوصی را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی سرپرست معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست طی نشستی با حسین رضایی مدیرعامل اپراتور پست اول و مجتبی نصیری، قائم مقام پست پیشگامان با هدف بررسی مسائل و موضوعات مرتبط باشد صنعت پست و لجستیک خرده‌فروشی در کشور، زمینه های همکاری به منظور نهادسازی در صنعت پست کشور و هم افزایی در مسیر بهبود شرایط کسب و کار در این صنعت را مورد بررسی قرار دادند.

بنابراین گزارش؛ توجه به مقوله ایجاد پایگاه دانش در صنعت، تعریف و توسعه استانداردها برای ایجاد زمینه‌های تعامل، استفاده از ظرفیت‌های سه مجموعه در جهت خدمت رسانی مناسب و در خور به هموطنان از نکات مورد بحث در این جلسه بود.

بررسی همکاری و تعامل بخش های مختلف پست درخصوص ارتقای بهره وری منابع، پیگیری رفع چالش‌های مرتبط با توقیف کامیون های حامل پست، از دیگر موضوعات این نشست بود.

شایان ذکر است شرکت ملی پست در راستای سیاست تعامل و حمایت از بخش خصوصی پست کشور، با رویکرد توسعه و کمک به ساماندهی بازار صنعت و هم افزایی در توسعه دانش تخصصی و بهره گیری از ظرفیت‌های خالی، تعامل موثر با اپراتورهای خصوصی پست را دنبال می‌نماید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kK0wEm