امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازدید کارلوس کی‌روش از مجموعه سعدآباد

 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشور روز جمعه از موزه‌های مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد بازدید کرد و فارغ از جهان مستطیل سبز، با بخشی از تاریخ، فرهنگ و هنر ایران از نزدیک آشنا شد.

به گزارش فراسو به نقل از مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کارلوس کی‌روش به همراه دستیاران خود، در سه ساعت حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، از کاخ‌موزه‌های سبز و ملت و موزه‌های برادران امیدوار، هنرهای زیبا و اتومبیل‌های سلطنتی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سعدآباد گفت: در این بازدید، با بخشی از تاریخ، فرهنگ و هنر ایران آشنا شدم و قدردان آن هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور همچنین خطاب به کارکنان مجموعه سعدآباد تصریح کرد: از اینکه در حراست و مراقبت از اماکن تاریخی و فرهنگ و هنر ایران کوشا هستید، از شما تشکر می‌کنم.

بنابر این گزارش، تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های انگلستان، ولز و آمریکا هم‌گروه بود. حاصل رقابت ملی‌پوشان فوتبال در قطر پیروزی برابر ولز و شکست از دو رقیب دیگر بود.

در نهایت ملی‌پوشان فوتبال ایران با کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول از راهیابی به مراحل بالاتر این رقابت‌ها بازماند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/iYgYt1