امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید مدیران ارشد بانک صنعت و معدن از شش طرح بزرگ صنعتی در استان مرکزی

میرهوشنگ عصار زاده عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به همراه ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب، اسدی معاون نظارت و حقوقی، موسوی محمدی مدیر امور ارزیابی طرح ها و اعتبارات و یوسفی مدیر استان مرکزی این بانک از چندین طرح تولیدی در زرندیه و ساوه بازدید نمودند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که روز چهارشنبه نهم آذرماه به استان مرکزی سفر کرده بود، به اتفاق هیأت همراه از طرح تولید گالوانیزه گرم شرکت فولاد دشتستان راد در شهرستان زرندیه بازدید نموده و طی دیدار با مدیران شرکت مذکور به بررسی مشکلات این طرح پرداخت و راهکارها و پیشنهاد های لازم در خصوص تسریع رسیدگی به درخواست های آنان را مطرح کرد؛ شرکت یاد شده قطب جدید تولید ورق های گالوانیزه در استان مرکزی می باشد که با تسهیلات ریالی این بانک در حال احداث و راه اندازی بوده و با بهره برداری از این طرح، تعداد ۵۵۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.
عضو هیأت مدیره، اعضای هیأت عامل و مدیران این بانک در ادامه سفر خود، با حضور در شهرک صنعتی کاوه، بزرگترین شهرک صنعتی ایران از گروه صنعتی بوتان، شرکت مسبار کاوه، گروه فنی مهندسی افشار، شرکت شیرهای ساختمانی ایران KWC و صنایع خودرو سازی ایلیا بازدید نمودند.
گروه صنعتی بوتان، بزرگترین تولید کننده پکیچ شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری، رادیاتور آلومینیومی و صادر کننده محصولات گرمایشی در خاورمیانه و سومین تولید کننده بزرگ آبگرمکن دیواری در جهان است.
شرکت مسبار کاوه بزرگترین تولید کننده مقاطع مسی در سطح کشور است که انواع مقاطع مسی از جمله باسبار، کویل، میلگرد، مفتول، هادی ها و آلومینیوم آلیاژی را تولید و صادر می کند.
گروه فنی مهندسی افشار نیز با استفاده از استانداردهای روز با کمپانی های بزرگ رقابت می کند و یکی از افتخارات این مجموعه ثبت اختراع ربات پالتایزر و مشاوره، طراحی، ساخت، تأمین و اجرا و نگهداری سامانه های مهندسی و صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو سازی و غیره است.
همچنین شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس بزرگترین و معتبرترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیر آلات رنگی، شیر آلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی و فلاش تانک توکار در کشور و منطقه است.
صنایع خودروسازی ایلیا نیز نماینده رسمی خودرو های سبک برند دایون در ایران می باشد که ظرفیت سالانه آن ۱۵ هزار دستگاه می باشد.
گفتنی است، در این سفر پیشنهاد ها و درخواست های مربوط به تأمین مالی بهینه و مناسب واحد های صنعتی استان مرکزی توسط مدیران ارشد بانک صنعت و معدن، مورد بررسی قرار گرفت و با حضور صنعتگران و کارآفرینان استان در خصوص نحوه حمایت بیشتر این بانک از واحدهای تولیدی و تعامل بیشتر آن با فعالان اقتصادی استان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مناسبی نیز اتخاذ گردید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/99SaSB