امروز پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب اعضای کمیته انضباطی در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران

دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ ۳۰ آبان ماه با حضور دکتر مشعل چی قائم مقام بیمه مرکزی، دکتر استاد هاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی، دکتر کلانتری مدیر عامل انجمن بهره وری ایران و مدیران عامل موسسات صنعت بیمه کشور در سالن جلسات سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست پس از افتتاح جلسه توسط مهندس شریفی مدیر عامل محترم بیمه ایران و ریاست شورای عمومی، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران پس از خوش آمد گویی و تبریک سالروز تاسیس بیمه ایران بعنوان بزرگترین شرکت بیمه فعال در کشور و آرزوی موفقیت برای تیم ملی اعزامی به جام جهانی فوتبال به توضیح موضوعاتی از قبیل اقدامات انجام شده در اجرای قانون سامانه فروشگاهی مودیان مالیاتی، تهیه پیشنهادات لازم جهت درج در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، گزارش سفرهای استانی به رئیس کل  بیمه مرکزی و مدیران عامل موسسات بیمه ای با هدف گسترش و توسعه فعالیت های بیمه در استان ها، برگزاری دوره های هم اندیشی برای جمعی از قضات محترم دستگاه قضایی و برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران  عامل و مدیران ارشد در داخل و خارج از کشور با هدف ارتقاء سطح دانش فنی مدیران موسسات بیمه عضو سندیکا پرداختند.

در ادامه این جلسه دکتر مشعلچی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند سندیکای بیمه گران در صنعت بیمه، به شرح محور های اصلی برنامه های بیمه مرکزی پرداختند.

قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به خط قرمزهای نهاد ناظر فرمودند: بیمه مرکزی در حوزه عملیاتی شرکت های بیمه ورود نخواهد کرد ولی با همکاری خودتان پیگیر هستیم تا مشکلات برطرف و موجب تسهیل گری موسسات بیمه فراهم شود، در مقابل انتظار داریم خط قرمزهای نهاد ناظر را بپذیرید و رعایت کنید تا بتوانیم ناظری قابل باشیم.

ایشان از دیگر برنامه های بیمه مرکزی بازنگری آیین نامه های شورایعالی بیمه دانستند و درخواست کردند تا این موضوع در برنامه های سندیکا قرار گیرد.

در ادامه این نشست دکتر کلانتری اهداف و برنامه های انجمن بهره وری ایران را در ارتباط با صنعت بیمه را ارائه نمودند و خواستار تعامل و همکاری های هرچه بیشتر با سندیکای بیمه گران ایران و شرکت های بیمه شدند.

همچنین در این نشست دکتر مظلومی نماینده سندیکای بیمه گران در شورایعالی بیمه گزارشی اجمالی از موضوعات و مصوبات شورایعالی بیمه و جناب آقای حیدری عضو کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران به نیابت از رئیس کمیسیون گزارشی از آیین نامه ۱۰۲ را به اطلاع حاضرین در جلسه رساندند.

در ادامه با توجه به صورتجلسه شورای عمومی برای انتخاب اعضای کمیته انضباطی سندیکای بیمه گران ایران پس از گزارش کوتاهی در ارتباط با سابقه تشکیل و فعالیت این کمیته رای گیری بعمل آمد و آقایان مهندس شریفی مدیرعامل  بیمه ایران، دکتر یزدان دوست مدیر عامل  بیمه ملت و دکتر سلطانی ثانی مدیر عامل  بیمه سینا با رای حاضرین در جلسه برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

گفتنی است در پایان جلسه از خدمات و فعالیت های  دکتر اکرامی مدیرعامل سابق شرکت بیمه امید با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bJNmqZ