امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

اقساط دریافت شد اما از تحویل خودرو خبری نیست

برخی مشتریان شرکت فرداموتور از بدقولی شرکت در تحویل خودروهای فروخته شده در طرح ویژه نوروزی که قرار بود ۹۰ روز کاری تحویل شود خبر داده و نسبت به دریافت اقساط و به اجرا گذاشتن چک‌ها پیش از تحویل خودرو گله‌مندی کرده‌اند.

به گزارش فراسو، تعدای از مشتریان گروه صنعتی فرداموتور (خودروسازی فردا) در تماس با این خبرگزاری نسبت به بدقولی شرکت در تحویل خودروهای ثبت‌نامی در طرح نوروزی این شرکت که قرار بوده طی ۹۰ روز (کاری) تحویل داده شود و همچنین به اجرا گذاشتن چک‌هایی که مشتریان بابت پرداخت اقساط به شرکت داده‌اند، پیش از تحویل خودروهایشان گلایه کردند.

یکی از این مشتریان گفت: نوروز امسال در طرح ویژه نوروزی شرکت فرداموتور که توسط یکی از نمایندگی‌های شهر بابلسر که عاملیت مجاز این شرکت است، برگزار شده بود، شرکت کردم و پس از بررسی‌های برای مجاز بودن نمایندگی و تایید اینکه نماینده مجاز شرکت است، یک دستگاه خودرو SX۵ پیش‌خرید کردم. بخشی از مبلغ را به صورت نقدی در نمایندگی با کارت بانکی پرداخت کردم و قرار شد باقی مانده مبلغ را به صورت اقساط در قالب چک به تاریخ پس از تحویل خودرو پرداخت کنم.

وی افزود: علاوه بر اینکه پس از گذشت بالغ بر چهار ماه هنوز خودرو را تحویل نگرفته‌ام، شرکت فرداموتور چک‌های بنده که تاریخ آن‌ها از مرداد ماه به‌ بعد بوده را به اجرا گذاشته و همین موضوع سبب مسدود شدن حسابم شده است. این در حالیست که طبق قرارداد مقرر شده بود اقساط را پس از تحویل خودرو پرداخت کنم.

برای چند مشتری دیگر نیز مشابه همین اتفاق رخ داده است.

ایسنا، موضوع را علاوه بر نمایندگی مربوطه از شرکت فرداموتور نیز پیگیری کرد. نمایندگی مربوطه در پاسخ اعلام کرد که ما تولیدکننده خودرو نیستیم و تنها فروشنده‌ایم؛ بنابراین اطلاعی هم نداریم که چرا خودرو به مشتریان تحویل داده نشده است. ضمن اینکه چک‌ها نیز تحویل شرکت فرداموتور شده و شرکت، آن‌ها را به اجرا گذاشته است که در این رابطه نیز اطلاعاتی در اختیار ما نیست.

پیگری‌های مستقیم از شرکت فراموتور به‌نتیجه‌ای نرسید و شرکت پاسخگو نبود؛ اما در یکی از پیگیری‌ها به نقل از مدیر فروش فرداموتور اعلام شد که موضوع تاخیر در تحویل خودرو صحت داشته که به‌ سبب برخی مشکلات در کسری تعدادی از قطعات به‌وجود آمده و در حال رفع است. به گفته وی مشکل به زودی حل و خودروها به‌نوبت تحویل داده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4NDyv9