امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استقبال بیمه گذاران از درگاه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث سامان

شرکت بیمه سامان در راستای توسعه دانش بنیان و با هدف در دسترس قرار دادن پیشخوان صدور آنلاین بیمه شخص ثالث، درگاه صدور آنلاین را طراحی و اجرا کرد و هم اکنون این درگاه در اختیار مشتریان قرار دارد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت برای تسهیل گری و مشتری محوری، درگاه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث را در جهت رفع محدودیت در دسترس نبودن شعب و شبکه فروش در اختیار مشتریان قرار داده است.

هرچند که درگاه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث شرکت بیمه سامان به حذف صرف هزینه های زمانی و ریالی مشتریان نیز کمک کرده است.

این درگاه امکانات مختلفی از جمله استعلام گواهینامه رانندگی بیمه گذار، درگاه پرداخت مستقیم بیمه سامان، پراخت حق بیمه از طریق صندوق برای نمایندگان، تفکیک فرآیند تمدید از صدور بیمه نامه جدید و صدور بیمه نامه برای تمامی گروه خودروها را فراهم می کند.

قابل توجه آنکه از طریق این درگاه امکان صدور بیمه نامه شخص ثالث برای موتورسیکلت ها هم میسر است.

از همین روی درگاه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث سامان با استقبال بیمه گذاران روبرو شده و تاکنون بیش از ۶۸ هزار فقره بیمه نامه شخص ثالث از طریق این اپلیکیشن صادر و تمدید شده است.

گروه بیمه سامان در آستانه روز بیمه و با تاکید براشتغال زایی به توسعه هرچه بیشتر خدمات برون مرزی، ارز آوری، صادرات خدمات، کمک به اقتصاد کشور، کاهش تورم و رشد تولید ناخالص داخلی می اندیشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pOaQQW