امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام عمومی در کارگاه‌های پسارویداد همایش بیمه و توسعه با ظرفیت محدود

ثبت‌نام عمومی در کارگاه‌های پسارویداد بیست‌ونهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با ظرفیت محدود آغاز شد. این کارگاه‌ها از روز دوشنبه ۱۴ آذر تا روز چهارشنبه ۱۶ آذر به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، با هدف بهره‌مندی از دانش روز دنیا در عرصه بیمه و مالی اسلامی کارگاه‌های پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ در قالب ۵ کارگاه آموزشی ۳٫۵ ساعته با ظرفیت محدود به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان در محل پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
مدرسین این کارگاه‌ها صاحب‌نظران حوزه بیمه از کشورهای مالزی، ترکیه، امارات متحده عربی، بنگلادش و پاکستان می‌باشند که ضمن ارائه مقالات علمی در پنل بین‌الملل پژوهشکده بیمه در همایش بیمه و توسعه سال جاری، کارگاه‌های پسارویداد را برگزار خواهند کرد.
علاقه‌مندان جهات ثبت‌نام در کارگاه‌های پسارویداد همایش می‌توانند از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/ اقدام نمایند.
ظرفیت پذیرش در این کارگاه‌ها محدود و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان می‌باشد. به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌گردد.
گفتنی است در اولین روز از برگزاری کارگاه‌های پسارویداد همایش بیمه و توسعه، کارگاه آموزشیِ «شیوه عملی اجرایی‌سازی تکافل» توسط دکتر محمد زبیر مقال رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی امارات متحده عربی و رئیس شورای پژوهشی حلال لاهور پاکستان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ و کارگاه آموزشی با موضوع «آیا باید برای تکافل مقررات مجزا تنظیم نمود؟» توسط محمد رفیق‌خان مشاور شرکت آلیانز شعبه مالزی و مدیرعامل سابق شرکت مونیخ‌ری شعبه مالزی، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد.
در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه، کارگاه آموزشی با موضوع «سازوکار تکافل و تامین مالی جمعی در صنعت بیمه» توسط دکتر فوزیه مبارک دارای درجه دکترای امور مالی از موسسه علم و فناوری ذوالفقار علی بوتو اسلام‌آباد و دانشیار دانشکده علوم مدیریتی دانشگاه ملی زبان‌های مدرن اسلام‌آباد از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌گردد.  همچنین کارگاه آموزشیِ «تقویت مدیریت تکافل» توسط دکتر قاضی مرتضی‌علی حقوقدان و معاون موسسه بیمه چارتر لندن، مدیر کل موسسه توسعه حرفه‌ای بنگلادش و مدیر کل شرکت بیمه زندگی اسلامی، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۰۰ ارائه می‌شود.
صبح روز چهارشنبه ۱۶ آذر از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ نیز به برگزاری کارگاه آموزشی «چارچوب نظری مدل‌های تکافل و پیامدهای عملی آن‌ها» توسط دکتر خاقان اصلان استادیار دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا و رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد و مالی اسلامی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا اختصاص یافته است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cwOwMm