امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فعال صنفی: بسته حمایتی دولت گره‌گشای کسب‌وکارهای اینترنتی است

 یک فعال کسب‌وکار اینترنتی در حوزه ساختمان گفت: اگرچه فعالیت در این حوزه به دلیل محدودیت‌هایی که اعمال شده ما را با موانع و مشکلاتی مواجه کرده است، اما بسته حمایتی دولت نویدبخش و گره‌گشای ما خواهد بود.

به گزارش فراسو، «غلامحسین ابراهیمی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: کار در حوزه ساختمان باتوجه‌به رقبای بسیاری که دارد شاید نسبت به دیگر مشاغل سختی‌های خاصی داشته باشد؛ اما در همین حوزه هم به مدد فضای مجازی توانسته بودیم در کنار سفارش‌ها به شکل سنتی در فضای مجازی هم سفارش‌های خوبی بگیریم که با محدودیت‌هایی که اعمال شد تا حدودی خسارت دیدیم.

وی افزود: تصمیم اخیر دولت در حمایت از این کسب‌وکارها و بسته حمایتی که در نظر گرفته، امیدهای ما را دوچندان کرده و امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا در این شرایط اقتصادی که ما را متحمل خسارت‌های بسیاری کرده بتوانیم از عهده مخارج و هزینه‌های خود بربیاییم.

ابراهیمی گفت: در چند هفته اخیر به دلیل فیلترهای اعمال شده زیان‌های زیادی به کسب‌وکار ما وارد شد که بسته حمایتی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را جبران کند.

این فعال کسب‌وکار در حوزه ساختمان خاطرنشان‌کرد: مالیات یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکارهای اینترنتی است که در بسته حمایتی دولت به‌خوبی دیده شده است.

ابراهیمی بیان‌داشت: انتظار می‌رود این بسته در سریع‌ترین زمان ممکن عملیاتی شده و بتوانیم از این حمایت‌ها بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KfPoUk