امروز شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاخص کل بورس ۷هزار واحد افت کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان ساعت کاری امروز (یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه) افتی ۶ هزار و ۹۳۷ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش فراسو، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۹۳۷ واحد (معادل ۰.۴۹ درصد) کاهش، به یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم کاهشی یک هزار و ۵۸۱ واحدی داشت و ۳۲۳ هزار و ۴۶۶ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۸۰ واحد اصلاح، در سطح ۴۰۱ هزار و ۸۲۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۴۸ واحد افت، ۲۳۹ هزار و ۶۴۵ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۹ هزار و ۶۴۶ واحد سقوط، شاخص بازار اول با ۷ هزار و ۴۸۴ واحد افت و شاخص بازار دوم هم با ۶ هزار و ۵۲۶ واحد اصلاح به ترتیب به یک میلیون و ۸۴۵ و ۳۸۶ واحد، یک میلیون و ۷۰ هزار و ۵۴ واحد و ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۳۱۷ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم اصلاحی ۱۷ واحدی داشت و در سطح ۱۸ هزار و ۵۲۳ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۶۴۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان در ۳۹۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۳ میلیارد و ۸۳۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۳هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان در ۱۸۴ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۷هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۷ هزار واحدی شاخص کل مربوط به فولاد، فملی، شستا، کگل، شبندر و شپدیس و بیشترین تاثیر مثبت هم مربوط به نماد شپنا بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم خگستر، شپنا، شتران، خودرو، شستا، شبندر و خساپا بودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/h9NV3P