امروز پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ژاوی: هدف ما کسب پیروزی در ال‌کلاسیکو است/ در مسیر درستی قرار داریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو تأکید کرد که تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش فراسو، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا (یکشنبه)  در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دیدار رئال مادرید خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازی با اینتر نمونه خوبی برای ما است تا جسورتر بازی کنیم و مانع استفاده حریف از توپ‌های دوم شویم. ما باید همچنان یاد بگیریم و در بازی‌های خود رقابتی‌تر باشیم.

وی افزود: ما فصل گذشته وقتی به بازی ال‌کلاسیکو رسیدیم، در وضعیت بدی بودیم. امروز اما در حالی آماده رویارویی با رئال مادرید می‌شویم که در صدر جدول رده‌بندی لالیگا هستیم. ال‌کلاسیکو یک بازی سه امتیازی است، دیدار مهمی که می‌تواند باعث تقویت روحیه تیم شود. هنوز هم تأکید دارم که ما در مسیر درستی قرار داریم.

سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا تصریح کرد: ما در لیگ ۲۰ گل به ثمر رسانده‌ایم و تنها یک گل دریافت کرده‌ایم. ما بهتر از چیزی هستیم که به آن عادت کرده بودیم. این درست است که ما باید در اروپا پیشرفت کنیم اما این امری عادی در هر پروژه‌ای که تازه شروع شده است. ما در لیگ بهتر بازی می‌کنیم و فردا بازی سختی در پیش داریم و باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

ژاوی با اشاره به اینکه ژول کونده صد درصد آماده بازی فردا است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فصل گذشته با پیروزی که در ال‌کلاسیکو به دست آوردیم، روحیه خوبی به دست آوردیم و حالا می‌خواهیم این فصل هم همین کار را بکنیم. هدف ما کسب پیروزی در ال‌کلاسیکو و اعتقاد داشتن به سبک بازی‌مان است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5n8RqT