امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

حمیدرضا ملک سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان شد

با حضور عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون، حکم حمیدرضا ملک به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان گلستان تقدیم گردید.

به گزارش فراسو، محمدجعفر ایرانی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید استان گلستان اظهار داشت: تغییرات و جابجایی‌ها به بلوغ سازمان کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان، در این مراسم ایرانی حکم سرپرستی مدیریت شعب استان گلستان را به حمیدرضا ملک تقدیم نمود و با اعطای لوح تقدیر و هدیه یادبود از تلاش‌های هشت‌ساله محمدرضا شریفی مدیر پیشین این استان تجلیل کرد.
عضو هیات مدیره با تکریم و قدردانی از زحمات و دستاوردهای محمدرضا شریفی در استان گلستان و معرفی ملک مدیر جدید این بانک، بخشی از انتظارات سرپرست بانک را در نیل به اهداف بانک بیان کرد.
عضو هیات‌مدیره با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص) گفت: اگر می‌خواهید بهره‌وری داشته باشید مهاجرت کنید و اینکه مهاجرت تمدن‌ساز است، و جابجایی‌ها و انتقال‌ها به نوعی می‌تواند موجبات نوآوری و تفکرات جدید را فراهم سازد.
وی به نقش و اهمیت تغییرات در مسیر سازمان پرداخت و افزود: تغییرات می‌تواند منشأ بسیاری از حرکات تحولی و اقدامات نوآورانه باشد.
ایرانی بر تخصص، داشتن تعهدکاری، تعهد گفتار، تعهد به سازمان و تعهد به بالادست و ارتباط با همکار به عنوان شرایط قبول مسئولیت و مدیریت تاکید کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک ضمن آرزوی موفقیت برای ملک مدیر شعب جدید گلستان به روسای شعب و همکاران استان تاکید کرد تا با همراهی و همدلی و حرکت در چارچوب سیاست‌های سازمان، در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام‌های مثبتی را بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی و ارتقاء هر چه بهتر جایگاه بانک باشیم.
در این مراسم احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان حضور داشتند.

گرامیداشت یاد شاعر آیینی

همچنین در ادامه سفر یک روزه عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون و هیات همراه به استان گلستان، ایرانی با حضور در منزل زنده‌یاد محمد زمان گلدسته شاعر معاصر و آئینی کشور با خانواده آن مرحوم دیدار و گفتگو کرد.
زنده‌یاد محمد‌زمان گلدسته شاعر آیینی، متولد ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۴ در شهرستان گرگان بود. او از شاعران آئینی کشورمان بوده که در قطعات و اشعار مذهبی در وصف امام حسین(ع) و اهل بیت سروده که بیشتر مداحان و به ویژه حاج صادق آهنگران در مداحی و نوحه‌خوانی از این اشعار استفاده می‌کردند.
از وی کتاب‌های شعر «بسم رب‌العشق»، «روح و ریحان» و «گل صدبرگ» به یادگار مانده است.

وی از سال ۶۶ به‌طور رسمی عضو انجمن شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان شد. در سال‌های فعالیتش اشعار حماسی و آیینی متعددی را سرود و جوایز مختلفی را کسب کرد. مرحوم گلدسته خود را از شاگردان مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر آیینی و مذهبی می‌دانست.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/IZ16Rd