امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاهش ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان ساعت کاری امروز (سه‌شنبه یازدهم مهرماه) افتی ۴ هزار و ۸۷۶ واحدی را به ثبت رساند و در سطح یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۳۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش فراسو، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۴هزار و ۸۷۶ واحد (معادل ۰.۳۷ درصد) کاهش، به یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۳۷ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افتی یک هزار و ۱۲۵ واحدی داشت و ۳۰۳ هزار و ۱۴۱ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۷۶۵ واحد کاهش، در سطح ۳۸۰ هزار و ۳۴۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۴۵۷ واحد افت، ۲۲۷ هزار و ۲۹۷ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۲ هزار و ۶۹۶ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۸۰۰ واحد افت و شاخص بازار دوم هم با ۱۸ هزار و ۱۵۴ واحد ریزش به ترتیب به یک میلیون و ۶۸۸ و ۶۹۷ واحد، ۹۷۶ واحد و ۱۱۵ واحد و ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۶۲ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم اصلاحی ۱۳۸ واحدی داشت و در سطح ۱۷ هزار و ۹۱۹ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۳۲۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳ هزار و ۱۶ میلیارد تومان در ۲۰۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم یک میلیارد و ۸۲۲ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۶ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان در ۱۱۲ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به حدود ۸ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در ریزش ۴ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای میدکو، حکشتی، بفجر، کچاد، شستا و وغدیر و بیشترین تایر مثبت هم مربوط به نماد شپنا بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، خگستر، شتران، کالا، اسیاتک، شپنا و برکت بودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/89JhJi