امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استقلال در غیاب ساپینتو به دنبال صدرنشینی

پرونده بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز بسته می‌شود.

به گزارش فراسو، بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز (روز جمعه) به پایان می‌رسد و در یکی از  حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.

هوادار – ملوان/ روز جمعه ساعت ۱۶

تیم فوتبال هوادار هفته گذشته با برتری برابر تیم مس کرمان ۸ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان الهامی می‌خواهند با برد برابر تیم ته جدولی ملوان چند پله در جدول لیگ برتر فوتبال صعود کنند و به روند رو به رشد خود ادامه بدهند.

در آن طرف، تیم ته جدولی ملوان هفته گذشته با برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان از وضعیت بحرانی خارج شد. البته انزلی چی‌ها هنوز در منطقه خطر قرار دارند و برای بقا در  لیگ برتر باید بازی‌های خود را پیروز شوند.

این احتمال وجود دارد که اکبر ایمانی هافبک با تجربه ملوان در این بازی غایب باشد.

تراکتور تبریز- نفت مسجدسلیمان/ روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰

تیم تراکتور بعد از ۳ برد متوالی  برابر تیم  مس رفسنجان نتیجه بازی را واگذار کرد و  با ۱۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان بردیف می‌خواهند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند.

در آن طرف، تیم نفت مسجدسلیمان  سه باخت متوالی دارد و در ۲ بازی آخر ۹ گل خورده است. این تیم با ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و در وضعیت بحرانی ای به سر می‌برد.

شاگردان مهاجری نیاز به ۳ امتیاز بازی با تراکتور دارند تا از وضعیت بحرانی خارج شوند، اما آن‌ها کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

چند روز پیش هم معاون فرهنگی و  یکی از لیدر‌های  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در تمرین این تیم با مهاجری سرمربی تیم درگیری فیزیکی داشتند و  از الفاظ رکیکی علیه سرمربی تیم خود استفاده کردند. در نهایت دادستان نفت مسجد سلیمان در محل تمرین حاضر شد و معاون باشگاه و لیدر خاطی را به بازداشتگاه  فرستاد.

علاوه بر این،  ۲ بازیکن تیم نیز با تصمیم سرمربی از جمع سایر نفرات کنار گذاشته شده‌اند. گفته می‌شود امیرحسین کریمی و پیمان میری به دلیل بی انضباطی و به هم ریختن جو تیم، توسط مهاجری اخراج شده‌اند و حالا باید دید باشگاه چه تصمیمی در خصوص این افراد خواهد گرفت.

به هر حال  مهاجری به خوبی می‌داند که جایگاهش در نیمکت فنی نفت مسجد سلیمان لرزان است و در صورت عدم نتیجه گیری تیمش باید جای خود را به فرد دیگری بدهد.

ذوب آهن – استقلال/ روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰

تیم ذوب آهن با ۷ تساوی در لیگ بیست و دوم فوتبال رکورددار است. این تیم اصفهانی تاکنون باختی نداشته و قصد دارد برابر تیم استقلال این رکورد را حفظ کند.

شاگردان تارتار قصد دارند تیم استقلال را شکست بدهند تا ۳، ۴ پله در جدول لیگ برتر صعود کنند، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته پیش رو دارند.

ذوب آهنی‌ها با توجه به اشتباه داوری در دیدار استقلال و فولاد از این هراس دارند که داور بخواهد با آبی پوشان مهربان‌تر باشد و حتی محمد نوری مربی ذوب آهن می‌گوید: می‌ترسیم بخواهند اشتباه داوری را برای استقلال در بازی با ما جبران کنند!

در آن طرف، تیم استقلال هفته گذشته برابر تیم فولاد متوقف شد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

البته استقلالی‌ها مدعی هستند که حداقل یک پنالتی این تیم توسط داور اعلام نشده و به همین دلیل هم آن‌ها نتوانستند فولاد را شکست بدهند. ساپینتو سرمربی استقلال هم به دلیل بدرفتاری روی نیمکت در بازی با گل‌گهر سیرجان دوشنبه این هفته به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد و ضمن جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی ۲ دیدار دیگر هم از همراهی استقلال محروم شد.

آبی پوشان پایتخت قصد دارند با پیروزی برابر تیم ذوب آهن در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد و در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

ساپینتو  سرمربی پرتغالی استقلال  این هفته نیز محروم  است و از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی آبی پوشان خواهد بود.

آلومینیوم اراک – مس کرمان/ روز جمعه ساعت ۱۷

تیم آلومینیوم هفته گذشته برابر تیم پیکان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان رحمتی قصد دارند با برد برابر تیم مس کرمان رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم مس کرمان ۶ هفته است که رنگ برد را ندیده و با ۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فرزاد حسین خانی می‌خواهند با برد برابر تیم آلومینیوم از منطقه خطر دور شوند، اما کار سختی در اراک پیش رو دارند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/IoSinn