امروز سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش فراسو، در پیام مدیر عامل بانک مسکن آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت غیور مردان و زنانی است که دلاورانه ایستادند تا امروز پرچم پر افتخار ایران اسلامی مقتدرانه به اهتراز درآید.

مردان جهادگری که نشان دادند که با کمترین تجهیزات و کوچکترین امکانات می توان گام های بلند برداشت و باید پایداری و تلاش آنان را که هموراه خالصانه و با تمام دل و جان پا به میدان گذاشتند را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

درواقع پس از جنگ تحمیلی در حوزه عمرانی و اجرایی هر کجا نیز پیشرفت شگرفی در امور بوجود آمده و دستاوردی بزرگ حاصل شده است شمه و رویکردی از منش این جهادگران الهی در پس آن می درخشیده است و اگر در کارها رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم قطعا گشایش های چشمگیری بدست خواهیم آورد و باید در راه گسترش این روحیه غنی و ارزشمند در مجموعه های مختلف به جد بکوشیم تا از برکات عظیم آن بهره مند شویم.

اینجانب و مجموعه بانک مسکن ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، با آرمان های امام راحل و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس تجدید میثاق می کنیم و سیره شهدای جنگ تحمیلی را چراغ روشن راه آینده خود قرار می دهیم.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/j2kGIn