امروز سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بر این باورم که ساپینتو می‌تواند همچون استراماچونی نتایج خوبی را با آبی‌پوشان بگیرد، فقط باید به او زمان داد و حمایت کرد تا تیم به بالاترین سطح برسد.

به گزارش فراسو، «علی موسوی»، اظهار داشت: از روزی که استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد، ریکاردو سایپنتو سعی کرد ایرادات تیم را هفته به هفته از بین ببرد و این اتفاق نیاز به صبر و حوصله داشت اما برخی شروع به انتقاد کردند.

وی افزود: وقتی یک مربی خارجی هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده می‌گیرد، نیاز به زمان دارد تا بتواند برنامه‌ها و افکار تاکتیکی خود را پیاده کند. شکل بازی استقلال در ۲ نبرد آخر مقابل تیم‌های پیکان و نساجی مازندران مثبت بود. در بازی با پیکان فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد اما در جدال برابر شاگردان حمید مطهری استقلال برای لحظه به لحظه بازی برنامه و تاکتیک داشت.

موسوی اضافه کرد: ایرادی که می‌توان از استقلال گرفت، فرصت‌هایی بود که این تیم از دست داد. به طور حتم در برخی از بازی‌ها کار گره می‌خورد و مهاجمان باید فرصت طلب‌تر باشند تا از معدود موقعیت‌هایی که تصاحب می‌کنند، استفاده ببرند.

وی تاکید کرد: استقلال در تعطیلات با چالش دور شدن از شرایط مسابقه روبرو می‌شود چرا که در وضعیت مطلوبی به سر می‌بُرد و ادامه لیگ به سود آنها بود اما حالا با برگزاری مسابقات دوستانه باید این معضل را برطرف کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/p9TU7e