امروز سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدیرشعب جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان معرفی شد

مراسم تکریم مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان و معرفی مدیر جدید شعب این استان، با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «حمیدرضا محبعلی» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دوره خدمت «مسعود مسعودی» طی حکم دکتر «سیدسعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تمشیت امور مدیریت شعب بانک استان سیستان و بلوچستان به «علیرضا ملازاده» واگذار شد.
رئیس هیأت مدیره بانک، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مسعودی و بررسی عملکرد استان، گفت: خدمت دلسوزانه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، علاوه بر اجر معنوی آن، موجب ایجاد افزایش حس اعتماد در مشتریان و مردم می‌شود.
امامی خاطر نشان ساخت: اکنون عملکرد درخشان و وضعیت رو به رشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین شبکه بانکی، حاصل تلاش جهادی همه همکاران است و جلب اعتماد مردم در سایه برکات الهی قرض‌الحسنه میسر شده است.
در ادامه کریمی، ضمن قرائت حکم مدیرعامل بانک، از زحمات بی‌شائبه مسعودی تقدیر و تمشیت امور مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان را به ملازاده محول کرد.
در پایان محبعلی با بیان اهمیت تبدیل شدن کارت قرض‌الحسنه به عنوان کارت زندگی مردم، اظهار داشت: یکی از راه‌های دستیابی به این هدف، جذب حقوق و دستمزد سازمان‌هاست که با تلاش و اهتمام همه همکاران بانک، به این توفیق دست خواهیم یافت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vo0QCg